Spoštovani učenci in starši.

Končuje se prvi teden v posebnih razmera, ko smo prisiljeni voditi pouk na daljavo. Dejavnosti potekajo, odzivi sodelujočih so pozitivni.

Za to, da lahko vsi učenci sodelujejo v procesu, se poslužujemo različnih načinov izvajanja. Učenci od 5. do 9. razreda so vključeni v spletnih učilnicah (od ponedeljka, 23. 03. 2020, dalje je dostop možen samo z AAI prijavo), učenci od 1. do vključno 4. razreda komunicirajo z učiteljicami preko spletne pošte. Ker nekateri učenci nimajo možnosti uporabe obeh spletnih možnosti, jim pošiljamo enkrat tedensko natisnjena navodila za cel teden dela. Dodatno bomo na spletni strani pripravili mesto, kamor bomo odlagali navodila in gradiva, ki jih bomo posredovali v papirni obliki.

Pomembno je, da so vključeni  in aktivno sodelujejo (na enega od zgoraj naštetih načinov) vsi učenci. Od tega je odvisno, kako in koliko časa bo pouk potekal po prenehanju sedanjih razmer. Če bomo ugotovili, da kdo od učencev ni sodeloval v pouku na daljavo, se znajo stvari zelo podaljšati. Delo naj opravljajo čim bolj redno. Tako, da ne bo prišlo do zaostankov ali prevelikega kupa.

Spoštovani starši. Prosimo vas, da omogočite in spremljate sodelovanje svojih otrok pri delu. Če so težave s povezavami, poglejte, kaj se da narediti. Delo je organizirano tako, da v največ primerih ni potrebno delati ob natančno določenem času. Datoteko se shrani na lokalno napravo, potem pa se lahko uporablja brez spleta, ko bo za to čas. Stvari so pripravljene tako, da bi morale delovati tudi v slabih pogojih povezave. Če v iztekajočem tednu vaš otrok ni delal ničesar za šolo, potem je potrebno ukrepati. Lahko da ste spregledali informacije ali pa je prišlo kaj drugega vmes. Če je težava s dostopom do gradiv sporočite, tako da bomo skupaj našli ustrezen način za delo vašega otroka.

Ravnatelj

Igor Hostnik, prof.

 

(Skupno 319 obiskov, današnjih obiskov 1)