PETEK, 15. 5. 2020

 

Natančno preberi navodila in opravi dane naloge. Pri delu bodi čim bolj samostojen/a. V Moji matematiki dokončaj naloge, če jih še nisi.

Želim ti uspešno delo.

SLJ

Počitnice v Prekmurju – DZ/ 86, 87. Preberi neumetnostno besedilo in odgovori na vprašanja pod besedilom. V zvezek napiši naslov Počitnice v Prekmurju in zapiši odgovore v celih povedih. Zabeleži čas, ki si ga potreboval/a za celotno dejavnost. Nalogo pošlji v pregled.

 

ŠPO

Po daljšem branju in pisanju se je potrebno razgibati. Naredi nekaj krogov teka okrog hiše in razgibaj telo od glave do peta, vsako vajo počasi 10 ponovitev. Uri spretnostno vožnjo s kolesom ali rolerji. Ustrezno se zaščiti in upoštevaj pravila varne vožnje.

 

MAT

V zvezek napiši naslov Vaja, preriši slikovni prikaz računov in prepiši račune z rdečo barvico.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reši naloge v DZ/30. Zabeleži čas dela in označi samostojnost. Po opravljenem delu pa na zaslužen vikend in novim dogodivščinam naproti. Se vidimo v ponedeljek.

ČETRTEK, 14. 5. 2020

 

Natančno preberi navodila in opravi naloge. Pri delu bodi čim bolj samostojen/a. Zabeleži čas in samostojnost ob posamezni nalogi.

Želim ti uspešno delo.

SLJ

Počitnice na Gorenjskem – nadaljevanje z odgovori na vprašanja. Preberi vprašanja 1. naloge v DZ/84. Izberi si eno izmed besedil na strani 82, 83, še enkrat natančno preberi in odgovori na vprašanja ( za soboto, nedeljo ali ponedeljek). Odgovore zapiši v zvezek pod naslov, ki si ga sam/a izbereš glede na izbrano besedilo. Nato reši še 2. nalogo.

MAT

V zvezek napiši naslov Prištevam enice, preriši slikovni prikaz računov in prepiši račune z rdečo barvico.

 

 

 

 

 

 

 

 

200 + 3 =  _____                 800 + 5 = _____                  700 + 8 = _____

240  + 2 = _____                  560 + 7 = _____                  320 + 9 = _____

 

Reši naloge v DZ/29. Nadaljuj z nalogami za utrjevanje znanja v Moji matematiki.

 

SPO, GUM

Nastavi svoj dežemer na ustrezno mesto, izmeri morebitne padavine in zapiši meritev v zvezek.

Nadaljuj s torkovo nalogo (pesmi, plesi, ropotulja). Fotografijo ropotulje in dežemera pošlji v pregled.

Ob 10:30 imamo video srečanje. Pošljem povezavo.

SREDA, 13. 5. 2020 – športni dan (daljši pohod, kolesarski izlet, rolanje)

Po opravljeni aktivnosti v zvezek napiši opis tvoje dejavnosti, ki si jo izvedel/a čez vikend ali med tednom (kaj, kam, kdaj, kdo, kako…). Nalogo pošlji v pregled.

TOREK, 12. 5. 2020

 

Natančno preberi navodila in čim bolj samostojno reši naloge.

RAZUMEM, DELAM SAMOSTOJNO

POTREBUJEM POMOČ

Pri posamezni nalogi označi samostojnost in zapiši čas reševanja posamezne naloge.

Primer: 8:30 – 9:10 / 40 minut, zapiši v zvezek ali DZ spodaj ali zgoraj.

Želim ti uspešno delo.

SLJ ⏰

Preberi neumetnostno besedilo v DZ/83. Ustno odgovori na vprašanja pod besedilom. V zvezek napiši naslov Odgovori na vprašanja in odgovore v celih povedih zapiši v zvezek. Besedilo še nekaj krat glasno preberi.

 

MAT  ⏰

Odštevanje stotic v DZ/28 – poglej in preberi slikovni zapis odštevanja stotic in reši naloge. V zvezek napiši naslov Odštevanje stotic in zapiši od 10 do 20 računov odštevanja stotic in jih izračunaj. Nekaj računov naj ima tudi več odštevancev.

 

SPO ⏰

Vremenski pojavi in padavine – U/68, 69 – preberi besedilo in si oglej fotografije. Na strani 69 preberi navodilo za izdelavo dežemera, ga izdelaj in postavi na prosto. Predlagam ti, da v plastenko položiš kamen, da ti jo veter ne prevrne. V zvezek napiši naslov Vremenski pojavi in padavine ter iz učbenika preriši preglednico v katero boš vsak dan zapisoval/a količino padavin v tvojem kraju.

 

GUM – tedenska naloga

V prazno plastenko natresi nekaj drobnih kamenčkov in jo zapri. Plastenka s kamenčki ti bo služila kot ropotulja, lahko jo okrasiš z barvnimi trakovi, porišeš s flomastri, oviješ z vrvico… vzemi glasbeni zvezek in ob spremljavi ropotulje prepevaj pesmice. Ponovi plesni korak za valček (en, dva, tri…) in ples Zibenšrit (levo, desno…)

 

PONEDELJEK, 11. 5. 2020

 

Natančno preberi navodila in čim bolj samostojno reši naloge.
RAZUMEM, DELAM SAMOSTOJNO

POTREBUJEM POMOČ

 

Zapisuj čas reševanja posamezne naloge. Dokončaj naloge v Moji matematiki, če jih še nisi. Jutri dobiš nove naloge.

Želim ti uspešno delo.

SLJ ⏰

Branje neumetnostnega besedila o razglednici – DZ/82 – glasno preberi besedilo in zapis na razglednici. Ustno in pisno odgovori na vprašanja pod besedilom. V zvezek napiši naslov Razglednica in zapiši odgovore v celih povedih.

 

MAT ⏰

Seštevanje stotic – oglej si sliko in preberi zapis  v DZ /27, nato reši naloge seštevanja stotic. V zvezek napiši naslov Seštevanje stotic in sestavi od 10 do 20 računov seštevanja stotic in jih izračunaj. Nekaj računov naj bo s tremi ali štirimi seštevanci. Nalogo pošlji v pregled.

 

ŠPO  ⏰

Sestavi vadbo po postajah (5 postaj, 3 s teki, preskoki, poskoki in 2 z rekviziti), ki jih imaš na voljo (met žoge, storža…). Izmeri in zapiši si srčni utrip. Pred vadbo se ogrej od glave do peta in naredi nekaj krogov teka. Pripravi si uro in na vsaki postaji izvajaj vajo 3 do 4 minute. Po končani vadbi si ponovno izmeri in zapiši srčni utrip.

 

SPO ⏰

Ponovno preberi besedilo Živim zdravo v U/64. V zvezek napiši naslov Živim zdravo, prepiši vprašanja in odgovori na vprašanja v celih povedih. Nalogo pošlji v pregled.

  1. Kaj pomeni živeti zdravo?
  2. Kaj se zgodi, ko se v telesu čezmerno namnožijo mikroorganizmi?
  3. Kadar smo bolni je dobro, da ostanemo doma. Zakaj?

 

TJA od učiteljice Alenke

Pretekli teden ste se s preverjanjem znanja kar namučili, zato ste si ta teden prislužili malce lažje delo.

Pripenjam povezave do nekaj simpatičnih pesmi, ki jih lahko poslušate ta teden:

-v zvezi s hrano:

https://www.youtube.com/watch?v=frN3nvhIHUk

https://www.youtube.com/watch?v=ddDN30evKPc

https://www.youtube.com/watch?v=D8_BvzoKCRg

-v zvezi z zdravo in nezdravo hrano:

https://www.youtube.com/watch?v=fE8lezHs19s

– v zvezi z obiskom pri zdravniku (zadnji del lahko mirno preskočite):

https://www.youtube.com/watch?v=5xZYFPJ0fps

 

In še nekaj povezav do risank s Pujso Pepo:

-piknik: https://www.youtube.com/watch?v=ckfy0BYB8lU,

-kosilo: https://www.youtube.com/watch?v=Ez0qR3m1G4g,

-palačinke: https://www.youtube.com/watch?v=Q6dd3EyuJsM

 

Želim vam dobro delo in vas lepo pozdravljam, Alenka Paternoster

PETEK, 8. 5. 2020

 

Natančno preberi navodila in čim bolj samostojno reši dane naloge. Ne pozabi izmeriti in zapisati čas dela posamezne dejavnosti. V Moji matematiki nadaljuj z reševanjem nalog za utrjevanje in preverjanje znanja. Naloge lahko rešuješ postopno, čas imaš do ponedeljka.

Želim ti veliko uspeha pri delu in prijeten prihajajoč vikend.

SLJ ⏰

Neumetnostno besedilo – DZ /80, 81 – preberi besedilo in reši naloge. Nalogo Ponovim pravilno prepiši v zvezek. Prepis pošlji v pregled.

 

MAT ⏰

Preverjanje znanja – reši naloge v DZ/25. Naloge pošlji v pregled.

Naloge za bistre glave so na strani šestindvajset. Lahko jih rešiš.

 

ŠPO ⏰

Ne pozabi na gibanje. Pomisli katere so tvoje zdrave navade glede gibanja. Izberi si svojo najljubšo gibalno nalogo in jo izvedi na prostem, če se le da. Upoštevaj pravila varnosti in uživaj pri gibanju, sam ali v družbi družinskih članov.

 

NAPOVED dejavnosti:

V naslednjem tednu bi izvedli športni dan. Glede na slabšo vremensko napoved priporočam, da ga izvedete čez vikend v družinskem krogu in z dejavnostjo, ki vam je lažja za organizacijo.

Lahko izberete pohod, kolesarjenje, rolanje… Pripravite načrt dejavnosti in predlog poti. Po končani dejavnosti boste v poročilu opisali svoj dogodek in zanimivosti, ki ste jih doživeli.

 

ČETRTEK, 7. 7. 2020

 

Natančno preberi navodila in čim bolj samostojno reši dane naloge. Ne pozabi izmeriti in zapisati čas dela posamezne dejavnosti. V Moji matematiki sem pripravila nove naloge za utrjevanje in preverjanje znanja. Naloge lahko rešuješ postopno, čas imaš do ponedeljka.

Želim ti veliko uspeha pri delu.

SLJ

Branje neumetnostnega besedila Moja domovina Slovenija DZ/78 – preberi besedilo, oglej si fotografije in odgovori na vprašanja pod besedilom. Odgovore zapiši v celih povedih v zvezek pod naslov Moja domovina Slovenija.

MAT

Pripravi si rdečo in zeleno barvico. Pri vsaki nalogi nariši ustrezen krogec – semaforček (v šoli smo imeli kartončke). Lahko uporabiš pri vseh predmetih.

RAZUMEM, DELAM SAMOSTOJNO                                POTREBUJEM POMOČ

 

Različne merske enote – DZ/23, 24 – preberi navodila in reši naloge. Besedilne naloge reši v zvezek. Upoštevaj korake reševanja besedilnih nalog, ne pozabi na merske enote pri računu. Reši vsaj tri naloge.

 

GUM – Slovenske narodne pesmi

Poslušanje in prepevanje slovenskih narodnih pesmi – na spletni povezavi izberi  predlagane pesmi, jih poslušaj in ob spremljavi prepevaj. Tisti, ki igrate na glasbilo ob prepevanju tudi zaigrajte spremljavo. V kazalu na levi strani je še veliko pesmi, ki jih poznaš. Lahko poslušaš in prepevaš tudi ostale.

https://www.narodne-pesmi.si/?lang=&option=audio&audio_id=163&stran=Narodne%20pesmi Lisička je prav zvita zver, Katarina Barbara, Jaz pa pojdem na Gorenjsko, Šmentana muha

 

SPO

Živim zdravo – U/64 – preberi besedilo in si oglej fotografije. Razmisli o svojih zdravih navadah.

 

TJA od učiteljice Alenke

 

Danes razdelimo učence na dve skupini – glede na odziv v ponedeljek.

a ) Če se je otrok v ponedeljek spomnil večine besed, danes pojete, poslušate, spremljate pesmici:

https://www.youtube.com/watch?v=Z0x95qiDKeg,

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo.

Nato si ogledate še Pujso Pepo na športnem dnevu:

https://www.youtube.com/watch?v=nDH0xYlcE7k.

O risanki se nato pogovorite – v slovenščini, da vidite, koliko je vaš otrok razumel.

Če znate, lahko seveda postavite preprosta vprašanja v angleščini. Posnetek ustavite in vprašajte: »Who’s this? / Can he/she run? / Can he/she jump? / Can he touch his toes? / Can you touch your toes? / …«

 

b ) Če ste opazili, da je imel otrok težave s priklicem besedišča, danes utrjujete predmete in prostore v stanovanju in dele telesa.

Želim vam dobro delo, Alenka Paternoster

SREDA, 6. 5. 2020

 

Preberi navodila za delo in čim bolj samostojno reši naloge. Od danes naprej bomo urili merjenje časa. Pri vsaki nalogi si zabeleži čas (začetek in konec dela) in čas, ki si ga potreboval za to nalogo. Čase beleži v DZ ali zvezek pri posamezni nalogi, ustvarjalne in gibalne naloge zabeleži v zvezek za SPO.

Na primer: 8:15 – 8:45 , 30 minut

Želim ti uspešno delo.

SLJ

Preverimo znanje – reši naloge v DZ/77. Nalogo pošlji v pregled.

 

MAT

Liter, deciliter – naredi preizkus z decilitrskim kozarcem in steklenico po navodilih v DZ/21 in zapiši ugotovitev. Reši še naloge v DZ/22 in dokončaj naloge v Moji matematiki, če jih še nisi.

 

ŠPO

Pripravi si rekvizite za urjenje spretnosti (žoga, kolebnica, kolo …). Pred vadbo naredi nekaj krogov teka in se razgibaj z gimnastičnimi vajami. Po ogrevalnih vajah po 5 minut uri različne spretnosti s posameznim rekvizitom, ki ga imaš na voljo. K vadbi povabi brata ali sestro, seveda lahko tudi starše. Ponovno si lahko izmeriš utrip pred in po vadbi.

 

LUM

Risanje po navodilih – ustvarjanje figure. Najprej preberi spodnji opis. Po danih navodilih s svinčnikom rahlo nariši figuro, nato jo natančno pobarvaj. Svoj izdelek lahko deliš v eA v kanalu. Upoštevaj velikost risarske podlage (zapolni celoten prostor) in smer barvanja. Ustvarjaj v zvezek ali na večji list. Uporabiš lahko barvice ali flomastre, lahko tudi oboje. Svoji figuri izberi ime. Uživaj pri delu.

Ima podolgovato telo srednje velikosti. Na tankem vratu je večja glava z iskrivimi očmi in nasmejanimi usti. Ima štrleča ušesa z enim lepim uhanom in manjši, prifrknjen nos. Na glavi ima zanimiv klobuk, na katerem so tri različne cvetlice, ki so zataknjene za modrim trakom. Eno roko ima v velikem okroglem žepu širokih, pisanih hlač. Z drugo roko se drži za rob klobuka, ker bo ravno kar pozdravila sosedo. Ima enobarvno majico s širokimi, srednje dolgimi rokavi in okroglim izrezom s črtasto obrobo. Majico krasijo štirje različni gumbi in dva nenavadna žepa v drugačni barvi kot je majica. Na enem žepu ima napisano svoje ime. Okrog vratu ima verižico lastne izdelave, spomin na poletne počitnice. Na nogah nosi čevlje po zadnji modi številka 43.

TOREK, 5. 5. 2020

 

Natančno preberi navodila in čim bolj samostojno reši naloge. Zabeleži si pri kateri nalogi si potreboval/a pomoč ali dodatna navodila za delo.

Želim ti uspešno delo.

SLJ

Branje umetnostnega besedila B/112, 113 Lojze Kovačič Zgodba o levih in levčkih. Po branju odgovori na vprašanja, ki jih imaš spodaj na strani 113 ali nadaljuj zgodbo o tem kaj se jima je zgodilo v temni noči na poti domov. Ne pozabi napisati avtorja in naslov. Želela bi prebrati katero od vaših zanimivih zgodb. Verjamem, da bodo nastale prave mojstrovine in prepričana sem, da boste nekateri želeli deliti svoje zgodbe.

SPO

Ponovno preberi besedilo U/62, 63. V zvezek napiši naslov ČUTILA,  preriši in prepiši preglednico. Dopolni manjkajoče besede (SRCE,VOH, OKUS, ROKA, MIŠICE, POŠILJANJE RAZLIČNIH SPOROČIL, VID, UHO, ROKA).

Ponedeljkovo meritev srčnega utripa zapiši v zvezek za SPO.

GUM

Poslušanje in prepevanje slovenskih narodnih pesmi – na spletni povezavi izberi  predlagane pesmi, jih poslušaj in ob spremljavi prepevaj. V kazalu na levi strani je še veliko pesmi, ki jih poznaš. Lahko poslušaš in prepevaš tudi ostale.

https://www.narodne-pesmi.si/?lang=&option=audio&audio_id=163&stran=Narodne%20pesmi Huda mravljica, Abraham ma sedem sinov, Čuk se je oženil tralala, Izidor ovčice pasel

 

MAT

Reši naloge v DZ /20. Nadaljuj z reševanjem nalog v Moji matematiki, izboljšaj rezultat pri slabše rešenih nalogah.

Ob 11:00 se srečamo z video povezavo Zoom. Pošljem vam povezavo.

Anketa za starše in učence:
https://forms.gle/c7AD2wRvebHqRmvt7  rok je do četrtka, 7. 5. 2020 do 10. ure.

PONEDELJEK, 4. 5. 2020

 

Spoštovani učenci in učenke,

počitnice in prazniki so minili in ponovno se bomo lotili učenja na daljavo. Natančno preberite navodila in rešite naloge po navodilu. Zahtevane naloge pošljite v pregled.

Želim vam veliko uspeha pri delu.

SLJ

Branje umetnostnega besedila B/30 pesem Resni ljudje – večkratno glasno branje besedila, ustno odgovarjanje na vprašanja, zapis odgovorov v zvezek. Napiši naslov in odgovori na vprašanja: Česa ne poznajo resni ljudje? Kaj delajo resni ljudje? Kakšne so njihove sanje? Zaradi česa lahko celo zbolijo? Kaj misliš kaj dobiš v zahvalo, če jih želiš razveseliti? Kaj resnega razmišljaš ti?

Lilijana Praprotnik Zupančič

Resni ljudje

Odgovori na vprašanja. Nalogo pošlji v pregled.

MAT

Merjenje tekočin (liter) – preberi navodila in reši naloge v DZ/19. Nalogo pošlji v pregled.

Reši naloge v Moji matematiki.

SPO

Večkrat preberi poglavje ČLOVEŠKO TELO v U/62, 63 in si oglej pripadajoče sličice. V zvezek napiši naslov Človeško telo in nariši skico svojega telesa. Potipaj, poimenuj in zapiši posamezne zunanje dele telesa na ustrezno mesto ob skici (glava, vrat, roke, noge, trebuh, hrbet, rama, komolec, koleno, stopalo). V torek bomo nadaljevali o tem poglavju.

ŠPO

Sestavi poligon z ovirami in rekviziti, ki jih imaš pri roki. Ustrezno se razgibaj od glave do peta, nato si pripravi uro, potipaj srčni utrip na zapestju ali vratu in preštej koliko utripov imaš v 1 minuti. Meritev zapiši v zvezek.

Po merjenju izvajaj gibanje na poligonu 3x po 5 minut z minuto vmesnega odmora. Po končani aktivnosti ponovno izmeri srčni utrip v 1 minuti in meritev zapiši v zvezek.

TJA od učiteljice Alenka

Danes boste ponovno preverili znanje besedišča in sporazumevanja po vzorcu. Pripravila sem tabelo – PREVERJANJE ZNANJA. Če lahko, jo natisnite.

Otroka vprašajte, kaj je na sličici: »What’s this?« Če se otrok besede spomni, naredite v okvirček kljukico. Če ne, naredite križ. Če poimenuje še kateri drug predmet ali del telesa, naj ga nariše v okvirček (ni treba napisati besede).

Nekateri od otrok bodo znali zaigrati tudi ‘igrico’ pri zdravniku. Opišite, prosim, kako je šlo.

Povratne informacije (slika, sken, opis) mi pošljete na alenka.paternoster@guest.arnes.si.

PETEK, 24. 4. 2020

 

Spoštovani učenci in učenke,

Čaka nas še zadnji delovni dan pred prvomajskimi počitnicami in prazniki. Ker nam je koronavirus preprečil ogled gledališke predstave v gledališču, si jo bomo ogledali preko spletne povezave.

KULTURNI DAN

Izvedli bomo kulturni dan na daljavo. Na spodnji povezavi si oglejte  muzikal Lepotica in zver

https://www.youtube.com/watch?v=fljjDuzWj3Y

Predstava traja 1uro in 55 minut. Predlagam, da si med ogledom naredite kratek premor.

LUM

Po ogledu ustvarjajte na vsebino zgodbe. Lahko ilustrirate najljubši del zgodbe, osebe ali izdelate strip. Ustvarjate lahko v zvezek ali na večji list. Svoje ustvarjalne izdelke lahko delite v kanalu.

V preglednico Merjenje časa zapišite čas, ki ste ga potrebovali za ogled in ustvarjanje. Izpolnjeno preglednico pošljite v pregled. Rešite vaje v Moji matematiki.

 

Ob 10:00 imamo video srečanje. Pošljem vam povezavo.

V času počitnic ne bomo izvajali pouka na daljavo. Vzemite si čas za druženje z družinskimi člani,  gibanje v naravi, opazovanje, delo na vrtu, kuhajte, pecite, kaj zanimivega preberite, ustvarjajte… in si odpočite ter naberite novo energijo.

Vidimo in slišimo se v ponedeljek, 4. 5. 2020, na Maksov rojstni dan.

Lepo se imejte in ostanite zdravi.

Učiteljica Lidija

ČETRTEK, 23. 4. 2020

 

Natančno preberi navodila in reši dane naloge. Pripravi uro, izmeri čas opravljanja posamezne naloge in izpolni preglednico Merjenje časa.

SLJ, SPO

Utrjevanje znanja – preberi strip v DZ/76. Naslednje besede/predloge uporabi v povedih: NEBO, NE BO, V, PRED, NAD, POD, IZ, Z, S, KRASEN, ČUDOVIT. Pri sestavljanju svojih povedi uporabi imena oseb, živali, krajev, rek, gora, mest, držav… Povedi zapiši v zvezek pod naslov Pravopisna vaja.

MAT, SPO

V zvezek napiši naslov Vaja. Prepiši števila, ugotovi zaporedje in reši naloge. Med števili piši presledek. Glasno štej.

621, 622, ____, ____, ____, ____, _____, ____, _____,_____

320, 330, ____, ____, ____, ____, _____, ____, _____,_____

130, 230, ____, ____, ____, ____, _____, ____, _____,_____

849, 848, ____, ____, ____, ____, _____, ____­, _____,_____

970, 960, ____, ____, ____, ____, _____, ____­, _____,_____

 

Prepiši števila. Uredi po velikosti. Začni z najmanjšim številom.

900, 300, 400, 100, 200, 990, 500, 700, 800, 600

940, 832, 102, 555, 438, 930, 350, 200, 999, 720

 

Zapiši predhodnik in naslednik danemu številu.

651
540

 

999
310

 

Reši naloge v DZ3/18.

 

GUM

Poveži se na spodnji povezavi, poslušaj, zapoj in zapleši.

https://www.youtube.com/watch?v=oTVJcYvWi3Y

 

DODATNE NALOGE ZA BISTRE GLAVE: Števila do 1000 – interaktivne vaje

https://interaktivne-vaje.si/matematika/mat_1000/racunam_do_1000.html

SREDA, 22. 4. 2020

 

Natančno preberi navodila in uspešno reši naloge. Pripravi uro za merjenje časa.

V preglednico sproti vpisuj čas posamezne naloge. Ob koncu šolskih dejavnosti seštej in zapiši skupni čas, ki si ga porabil/a za šolsko delo – 60 minut je 1 ura.

SLJ

Zgodba ob nizu slik – DZ/74, natančno si oglej sličice, določi vrstni red dogajanja, izberi imena oseb in sestavi domišljijsko zgodbo ob slikah. Zgodbo zapiši v zvezek. Nalogo mi pošlji v pregled.

MAT

V zvezek napiši Vaja, prepiši števila, ugotovi zaporedje in nadaljuj.

231, 232, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____,

803, 804, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____,

715, 716, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____,

555, 556, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____,

410, 411, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____,

Nalogo preriši v zvezek. Nariši, dopolni in napiši števila:

 

    3S 4D 5E = 345 tristo petinštirideset

   ___S ___D ___E = _____ _____ __________

251 = ___S __D __E   ______ ____________

167 = ___S __D __E  ______ ____________

836 = ___S __D __E _______ ____________

Nalogo mi pošlji v pregled. Reši naloge v Moji matematiki.

Še več zabavnih nalog o številih do 1000 dobiš na:

https://interaktivne-vaje.si/matematika/mat_1000/racunam_do_1000.html

ŠPO

Na domačem dvorišču postavi preprost poligon za vožnjo s kolesom ali rolerji. Pred vožnjo se razgibaj od glave do peta. Ne pozabi na zaščitno opremo. Če želiš, deli ideje v klepetalnici.

LUM

Likovno nalogo boste izvedli v petek, po ogledu predstave Lepotica in zver.

 

TOREK, 21. 4. 2020

 

Preberi navodila in uspešno opravi spodnje naloge. Pripravi si uro za beleženje časa. V Moji matematiki v torek in sredo reši naloge za utrjevanje števil do 1000, časa in naloge za preverjanje znanja poštevanke.

Učiteljica Lidija

SLJ

Branje umetnostnega besedila B/44,45 – večkrat preberi besedilo in odgovori na vprašanja. Odgovore v celih povedih zapiši v zvezek. Če želiš lahko ilustriraš popravljalnico tvojih igrač.

MAT

V zvezek napiši naslov Vaja in nariši pozicijsko računalo. Na njem nariši stotice, desetice, enice in zapiši število, podobno kot v petkovi nalogi.

 

3S 9D 4E = 394                             tristo štiriindevetdeset

4S 2D 5E = _____                                                             ____________________

7S 1D 6E = _____                                                              ____________________

Reši naloge v DZ/17

 

SPO

Merjenje časa opravljanja nalog, izpolnjevanje preglednice in utrjevanje ure v Moji matematiki.

 

GUM

Vadi plesno gibalno igro na https://www.youtube.com/watch?v=oTVJcYvWi3Y

PONEDELJEK, 20. 4. 2020

 

Pričeli smo že s šestim tednom dela na daljavo. V tem tednu bomo izmerili koliko časa porabimo za opravljanje šolskih nalog. Pripravi si uro in v preglednico dnevno beleži podatke.

Natančno preberi navodila in uspešno opravi naloge po navodilu.

Učiteljica Lidija

 

SLJ

Pravopisna vaja o predlogih – v DZ/72, 73 preberi besedilo in reši naloge. Pomagaj si tako, da predlog prebereš povezano z besedo kot smo delali v šoli.

 

MAT

V zvezek napiši naslov DESETIŠKA ŠTEVILA, prepiši, ugotovi pravilo in nadaljuj zaporedje števil.

210, 220,­­ ­_____, ____, _____, _____, _____, _____, _____, _____

510, 520, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____, _____

800, 790, _____, _____, _____, ______, ______, _____, _____, _____

400, 390, _____, _____, ______, _____, ______, _____, _____, _____

 

Napiši število.

 

8S 4D 0 E = 840            5S 8 E 0 D ­­­­­­­­= _____         7S 3E 0 D = ______

 

3S 5D 0 E = _____       9S 4D 0E = ______          1S 2 D 0 E = _____

 

Števila uredi po velikosti. Začni z najmanjšim.

 

_____, _____, ______, _____, _____, _____

 

Reši naloge v DZ/ 16.

 

SPO

Izmeri čas opravljanja posamezne naloge in izpolni preglednico Merjenje časa – TABELA merjenje časa

 

ŠPO

Uporabi svojo kocko in opravi gibalne naloge. Razgibaj vse dele telesa, izvedi krajši tek ali sprehod v okolici doma.

 

TJA od učiteljice Alenke

  1. Ogrevanje in ponavljanje:

-deli telesa: https://www.youtube.com/watch?v=RuqvGiZi0qg + igrica Pri zdravniku.

  1. Preverjanje znanja

Otroku pokažete, kaj od njega pričakujete, npr.

Touch your eyes + se dotaknete svojih oči, otrok ponovi za vami.

Touch your ears + se dotaknete svojih uhljev, otrok ponovi za vami.

Nato naredite enako za druge dele telesa.

Koliko delov telesa si je zapomnil? Zapišite si, ker boste vajo v četrtek ponovili.

* Dodatne simpatične vaje za utrjevanje najdete na tej strani: https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Parts_of_the_body/Body_parts_yg158pu.

Na dnu strani vam portal ponudi še podobne vaje. Če boste kdaj v zadregi, kaj početi, lahko rešujete te vaje.

  1. Ponavljanje:

-stanovanje in predmeti v njem: sprehodite se po stanovanju. Otrok naj poimenuje sobe in predmete, ki jih pozna.

  1. Preverjanje znanja: otrok naj zgornjo vajo opravi samostojno, npr: This is the bedroom / bathroom / kitchen / living room. Ali samostojno poimenuje vse te prostore?

Koliko predmetov poimenuje v sobi? Poznal naj bi ‘chair’, ‘desk’, ‘bed’ + šolske potrebščine: ‘notebook’, ‘book’, ‘pencil’, ‘pen’, ‘paper’, ‘crayon’ (= voščenka) ter ‘door’ in ‘window’. Ali zna tudi nove besede (‘blanket’, ‘towels’, ‘soap’, ‘plant’, ‘dishwasher’, ‘oven’, ‘microwave’, ‘blinds’, ‘curtains’, ‘radiator’, ‘shower’, ‘lamp’, ‘picture’, ‘bathtub’, ‘carpet’)?

Pesem za nagrado: https://www.youtube.com/watch?v=tFBCeOYZFjw.

  1. Širjenje in utrjevanje besedišča:

https://www.youtube.com/watch?v=Z0x95qiDKeg,

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo,

https://www.youtube.com/watch?v=r6cJB7k6eEk.

PETEK, 17. 4. 2020

 

Preberi navodila za delo in natančno reši naloge po navodilih. Pošlji mi poročilo 5. tedna in nalogo iz matematičnega zvezka, če lahko že v petek.

Učiteljica Lidija

MAT

V zvezek napiši naslov STOTICA , DESETICA, ENICA

S pomočjo izdelanih bankovcev in igralne kocke sestavi in napiši 10 računov seštevanja stotic in jih izračunaj.

Primer:  2x vržeš  kocko        in           nastaviš z bankovci 400 € in 200 €, zapišeš račun 400 + 200 = 600 in izračunaš. Vajo ponoviš 10x. Če kocka pokaže skupno več kot 10 pik, lahko izračunaš, če znaš ali ponovno mečeš. Lahk sestaviš tudi račun s tremi seštevanci (3x vržeš kocko).

 

V zvezek preriši pozicijsko računalo. Kroglice pobarvaj D desetice rdeče, E enice modro, jih preštej in spodaj v okence vpiši število, npr. 35 (koliko je D in koliko je E).

Reši naloge v Moji matematiki. Čas imaš danes in v ponedeljek.

SLJ

V zvezek napiši naslov POROČILO PETEGA TEDNA in odgovori na spodnja vprašanja v celih povedih. Poskrbi za pravilen in estetski izdelek.

Kdo od družinski članov se je udeležil tvojega načrtovanega pohoda? Kam ste šli? Kaj ti je bilo najbolj zanimivo? Ali si imel/a težave pri izdelavi zemljevida?  Za katere naloge si uporabil/a izdelano kocko?  Kako si reševal/a naloge v Moji matematiki? Koliko časa na dan približno porabiš za šolsko delo? Kje si imel/a največ težav? Kdo ti pomaga pri pošiljanju nalog v pregled? Ali si v tem tednu sodeloval/a v klepetalnici?

ŠPO

Zunaj si sestavi vadbo po postajah. Uporabiš lahko kolo, rolerje, žogo, kolebnico, svojo kocko ali še kaj drugega. Vključi tudi tek in gimnastične vaje. Povabi svojo sestro ali brata in skupaj telovadita. V klepetalnici lahko deliš idejo svojega vadbenega mesta.

Ogled TV oddaje:

TVS 1 ob 10:50 Špasni učitelj (Nogomet 3. del) zadnji del otroške nadaljevanke.

 

Napoved: v naslednjem tednu bomo merili čas opravljenih šolskih nalog in poizkusili vzpostaviti video povezavo z učenci 3. razreda.

Preživite lep vikend, poln dogodivščin v naravi. Pazite nase in na druge.

ČETRTEK, 16. 4. 2020

 

Preberi navodila in uspešno opravi spodnje naloge. Želim ti veliko uspeha in zadovoljstva ob delu.

Učiteljica Lidija

SLJ

Natančno preberi besedilo v DZ/71. Z rdečo barvico podčrtaj besede NEBO in z modro barvico besede NE BO. Nato reši preostale naloge. Povedi iz 1. naloge prepiši v zvezek pod naslov PRAVOPISNA VAJA.

MAT

V zvezek napiši naslov ŠTEVILA DO 1000 (TISOČ)

Poišči poljuben papir in izreži 10 pravokotnikov velikosti 10 cm x 5 cm. Na vsak pravokotnik napiši številko 100. To bodo bankovci v rednosti 100 €. Z njimi se igraj in nastavi poljubno vsoto (sto, dvesto, petsto, tristo, štiristo, šeststo, osemsto, sedemsto, devetsto, tisoč). Lahko vržeš svojo kocko in pokazala ti bo koliko denarja moraš nastaviti. Če imaš možnost se igraj v paru.

Na zadnjo stran bankovcev napiši številke od 100 do 1000, da imaš za vajo urejanja po velikosti.

Po opravljeni praktični nalogi v zvezek pod naslov nariši v obliki pravokotnika (dva kvadratka skupaj) bankovec za 100 €, ob bankovcu desno napiši številko 100 in z besedo STO. Uporabi rdečo barvico.

V novi vrstici nariši dva pravokotnika po 100 €, napiši številko 200 in besedo DVESTO.

Tako nadaljuj do 1000. Če boš imel/a težave pri zapisu si pomagaj z DZ.

S pomočjo bankovcev reši naloge v DZ/14, 15. Izdelane bankovce shrani, ker jih boš potreboval/a v naslednjih dneh. Če se še spomniš kako se izdela denarnica, si jo lahko narediš.

Pošlji mi opravljeno nalogo iz zvezka na e naslov ali objavi v eA v kanalu.

Nova naloga v Moji matematiki . Števila do 1000 – reši do petka.

SPO, GUM

Človeško telo – za uvod v temo o človeškem telesu, ki jo bomo obravnavali v naslednjih dneh si oglej lutkovni film Čiste roke za zdrave otroke na spodnji povezavi https://www.youtube.com/watch?v=nMIyiIVqqUE&t=439s

K zdravemu življenjskemu slogu sodi tudi gibanje. Vem, da radi veliko gibate, zato si na spodnji povezavi oglejte glasbeno gibalno nalogo in pridružite se skupini. H gibanju povabite še svoje brate, sestre ali starše. To bo tudi naloga za naslednji teden pri GUM.

https://www.youtube.com/watch?v=oTVJcYvWi3Y Zapleši z Reksijem – Čuki: Gremo na morje

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Nogomet 2. del) otroška nadaljevanka

TJA od učiteljice Alenke

 

POMEMBNO: Prosim, če mi v elektronskem sporočilu (alenka.paternoster@guest.arnes.si) sporočite, koliko točk je dosegel vaš otrok pri bralni znački. Potrebujem dodatno kontrolo mojega seznama. Hvala za pomoč.

Zahvaljujem se vam za podporo, ki ste jo pokazali v 4 tednih dela na daljavo. V tem času smo postavili popolnoma nov ritem dela in ravnotežja med družinskim in službenim življenjem. Upam, da vam je uspelo postaviti ritem, ki razlikuje med delovnimi in prostimi dnevi.

Želim vam uspešno delo in vas lepo pozdravljam, Alenka Paternoster

 

Ogrevanje in ponavljanje – vajo lahko opravite praktično kadarkoli, ni treba, da to naredite v sklopu ‘pouka’.

  1. Sprehod po stanovanju. Ponovite imena prostorov in predmetov.
  2. Pri zdravniku – igra vlog. Ponovite dele telesa.

 

Učenec: Good morning, doctor.

Zdravnik: Good morning. What’s your name?

Učenec: I’m …

Zdravnik: What’s the matter?

Učenec: My ….. (head/shoulders/knees/toes/eyes/ears/mouth/nose) hurt/hurts.

Zdravnik: Oh, poor you (in poboža, da obliž, povije, …)

 

Nova snov

Danes boste poslušali pesmico in ob njej gibali:

https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k

 

Če vam ostane še kaj časa:

https://www.youtube.com/watch?v=VAeB61-Kd8k.

SREDA, 15. 4. 2020

 

Natančno preberi navodila in uspešno opravi dane naloge. Želim ti veliko uspeha in veselja pri delu.

Učiteljica Lidija

SLJ

Besede z nasprotnim pomenom: hiter – počasen, moker – suh, ozek – š _ _ _ _, lačen – _ _ _,

Natančno preberi navodila in reši naloge v  DZ/69.

MAT, LUM, ŠPO

V karo zvezek napiši naslov Črta, točka. Nariši nekaj ali vse točke (x) tvoje pohodne poti, ki si jo opravil/a v preteklih dneh. Točke poimenuj in poveži s krivimi črtami. Dve točki naj bosta povezani z ravno črto (uporabi ravnilo).

Reši naloge v DZ/10, 11, 12

Na prazen list v karo zvezku nariši stotico (kvadrat 10 krat 10 kvadratkov) in izreži model kvadrata. Poišči trši papir (koledar, tanek karton, naslovnica starega zvezka…). Model kvadrata položi na papir in natančno obriši 6 kvadratov. Če imaš dovolj velik papir jih nariši tako, da se držijo skupaj – glej sliko spodaj. Nato obliko izreži samo po zunanjih črtah, da dobiš mrežo kocke. Če tvoj papir ni dovolj velik, nariši in izreži posamezne kvadrate in jih nato zloži skupaj in zlepi z lepilnim trakom (selotejp). Mrežo prepogni po črtah, zloži v kocko, prosi odraslega za pomoč in robove zlepi s selotejpom.

Če na vsako ploskev narišeš pike kot na sliki dobiš igralno kocko, ki jo lahko uporabiš pri različnih nalogah ali igrah (število računov, število ponovitev vaj, poštevanka izbranega števila…).

Izdelaj dodatne lističe v velikosti ene ploskve. Na vsak listič napiši ali nariši gibalno nalogo. Na vsako ploskev s selotejpom prilepi eno nalogo – dobiš gibalno kocko. Uporabi jo za gibalne dejavnosti pri ŠPO.

Lahko narediš dodatne lističe npr. kaj rad/a ješ, kam rad/a greš …. Lističe lepiš na kocko s selotejpom in vsakič znova imaš novo zabavno kocko, ki te usmerja kaj izmed ponujenih možnosti boš najprej izbral/a.

Pošlji fotografijo ali deli idejo o izdelani kocki v eA v kanalu. Pošlji torkovo nalogo, če še nisi. Vadi v Moji matematiki.

S pomočjo kocke sestavi gibalne naloge za današnji dan in pojdi na sprehod.

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Nogomet)

PETEK, 10. 4. 2020 in TOREK , 14. 4. 2020

 

Spoštovani učenci,

vesela novica za vas. Jutri ne bo pouka  😉.

Imeli bomo športni dan  🚶 ali 🚵 . Tvoja naloga je, da se z družinskimi člani posvetuješ o nalogi. Pripravi ustrezen načrt za družinski spomladanski pohod ali kolesarski izlet v okolici svojega doma za 3 do 4 ure aktivnosti z vmesnimi postanki. S pomočjo staršev napiši potek vaše poti in predviden čas.

Na primer:

  • od Moravč do Klanca 20 minut, od Klanca do kapelice 30 minut…. ALI PA
  • START: Moravče ob 8:00 à Klanec OB 8:30…à kapelica ob 9:00 à travnik ob gozdu ob 10:00 MALICA à potok pod vasjo ob 11:00 … CILJ

 

Pustite svoji domišljiji prosto pot in ustvarite varen, zanimiv in nepozaben izlet.

Pripravi:

  • ustrezno opremo za varno aktivnost v naravi
  • malico v vrečki iz blaga in napitek v nahrbtniku (uporabi vrečko, ki si jo sam/a izdelal/a)
  • obilico dobre volje
  • pripomoček za fotografiranje
  • uro za merjenje časa

Po opravljeni nalogi v zvezek za SPO čez dve strani nariši preprost zemljevid opravljene poti in ga dopolni s sličicami in zanimivostmi ob poti, vpiši in vriši (stavbe, drevesa, cerkve, kapelice, vasi, vzpetine, mostove, gozdne jase, potoke, kozolce, kmetije, mlin, mlake…). Če ti je v zvezku premalo prostora poišči večji list starega koledarja.

V zemljevid vpiši čas posameznega dela poti in skupni čas vaše poti. Izračunaj koliko časa ste potrebovali za pot.

Spodaj ali ob strani na zemljevidu izdelaj legendo.

Ob poti ali takoj, ko se vrneš domov si zabeleži podatke. Za izdelavo dobrega zemljevida si vzemi čas v torek dopoldne.

V torek ali sredo ga fotografiraj in pošlji na moj naslov. Katero od zanimivih fotografij lahko deliš z ostalimi v eA kanalu že takoj po opravljeni poti.

POMEMBNO:

Izlet lahko izvedete tudi v soboto, nedeljo ali ponedeljek (praznik), kakor vam je lažje glede drugih obveznosti.

Ogled TV oddaj:

(zavrtite si nazaj ali si oglejte v arhivu TV oddaj)

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Umazanije nikar) otroška nadaljevanka

TOREK – TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Hrček) otroška nadaljevanka

Ostalo:

Tabela za bralni treninig – BRALNI TRENING

ČETRTEK, 9. 4. 2020

 

Natančno preberite navodila za delo. Vzemite si dovolj časa in skrbno rešite dane naloge. Po opravljenem delu pa veselo v naravo.

Navodila za delo dan prej vam niso poslana z namenom, da jih že zvečer na hitro in površno opravite, ampak, da si lahko načrtujete delo za naslednji dan.

Želim, da vsi opravite naloge kot najbolje zmorete in znate.

Učiteljica Lidija

SLJ

Besede z enakim pomenom – DZ/68, natančno preberi navodila in reši naloge. Zadnjo nalogo zapiši v zvezek. Pazi na estetsko in pravilno pisanje. Zvezek je ogledalo učenca  J.

MAT

Skladni liki so takrat, ko se natančno prekrijejo – v zvezek zapiši naslov Skladni liki, poišči poljuben barvni papir. Papir prepogni na polovico. Natančno na prepognjenem papirju izreži nekaj poljubnih oblik, da dobiš popolnoma enake pare. Dobljene oblike v parih prilepi v zvezek. Nato reši naloge v DZ/8, 9. Lahko pošlješ fotografijo naloge v zvezku ali jo pripni v eA sporočila ali kanal.

Naloge za bistre glave: nova naloga v Moji matematiki.

SPO

Nadaljuj s tedensko nalogo, ne pozabi vestno in natančno izpolnjevati preglednice.

GUM

Poslušaj zvoke v naravi. Ob počitku popoldne ali zvečer si privošči nekaj blagodejnih zvokov instrumentalne glasbe na spodnjih povezavah.

https://www.youtube.com/watch?v=1BgvNAsUFn0 ČMRLJEV LET

https://www.youtube.com/watch?v=KZUzC4eti1I MLADI PIANIST – DODATNO POSLUŠANJE ZA VSE, KI IMATE RADI GLASBO

 

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:50 Špasni učitelj (Groza) otroška nadaljevanka

 

SREDA, 8. 4. 2020

Natančno preberite navodila in uspešno rešite dane naloge. Pojdite ven in opazujte spremembe v naravi. Ne pozabite na gibalne aktivnosti.

Učiteljica Lidija

SLJ

Jezikovne vaje – DZ/67, oglej si slike preberi vprašanja in odgovore. Po zgledu reši 1. nalogo.

Za utrjevanje napiši še vajo v zvezek. Dopolni vprašalne povedi, uporabi dane besede in zapiši odgovore.

sosedova muca – Od kod …? Kje…?  Kam…?

mamin brat Marko – Od kod…? Kje…? Kam…?

 

DODATNA NALOGA:

Še sam/a sestavi primer   C

moj prijatelj … ali moja prijateljica… Od kod…? Kje…? Kam…?

 

MAT

Utrjevanje znanja – seštevanje, odštevanje, množenje, deljenje – DZ3/7, preberi navodila in reši naloge.

Pri 3. nalogi najprej ponovi pravila reševanja besedilnih nalog (preberi, podčrtaj, sestavi račun, izračunaj, zapiši odgovor).

Naloge zapiši v zvezek. Reši od 3 do 6 nalog.

V Moji matematiki te čaka DN v kolikor je še nisi rešil/a.

 

LUM, ŠPO

Glej navodila ponedeljek, ustvarjaj in gibaj kateri koli dan, najbolje kar vsak dan.

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob10:55 Špasni učitelj (Sramežljivost)

 

TOREK, 7. 4. 2020

 

Natančno preberite navodila in uspešno opravite dane naloge. Veliko se gibajte v naravi in sodelujte pri domačih opravilih.

Učiteljica Lidija

SLJ

Preverimo znanje (odgovori na vprašanja, nadpomenke, podpomenke, predlogi, svojilni pridevniki)

Reši naloge v DZ/65, 66 – pri 1. nalogi odgovore zapiši v zvezek.

Pošlji fotografijo opravljenih nalog.

 

MAT

Simetrija:

      

Reši naloge v DZ 3. del/ 5, 6 in naloge v Moji matematiki – nova DN, ki jo rešiš do srede.

GUM

Pojdi v naravo in prisluhni zvokom okrog sebe. Naberi nekaj drobnih predmetov različnih velikosti, ki jih boš v četrtek uporabil/a za izdelavo glasbila – ropotulje.

SPO

Tedenska naloga – spomladanska opravila in tvoje zadolžitve pri delu ter zapis v preglednico.

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Ustrahovanje) otroška nadaljevanka

PONEDELJEK, 6. 4. 2020

 

Spoštovani starši,

pošiljam navodila za delo. Pričeli bomo s preverjanjem znanja, zato vas prosim, da mi sproti pošiljate povratne informacije o nalogah za katere vas bom prosila.

Preberite navodila za delo v prvem dnevu četrtega tedna dela na daljavo. Sedaj ste že vešči dela po navodilih in verjamem, da vam bo šlo delo dobro in boste uspešno opravili dane naloge. Bodite čim bolj samostojni, ustvarjalni in natančni pri opravljanju nalog.

Lep pozdrav,

Učiteljica Lidija

SPO, LUM – tedenska naloga – TABELA

V tem tednu spremljajte spomladanska opravila v vrtu, sadovnjaku, na njivi, v vinogradu… in pri njih aktivno sodelujte. V zvezek za SPO si narišite preglednico in vanjo vsak dan zapisujte opravljena dela in svojo vlogo pri tem. V predprazničnem tednu pomagajte pri pripravi prazničnih jedi (barvanje jajčk, izdelek iz testa…) in izdelajte namizno dekoracijo iz naravnih materialov. Imate že nekaj vaje iz preteklega tedna, sem prepričana, da vam bo odlično uspelo.

Tabela – spomladanska opravila

SLJ

Čemu moramo piti vodo – branje neumetnostnega besedila DZ/62, 63 – natančno preberi in reši naloge. Pri 2. nalogi odgovore zapiši v zvezek.

MAT

Preverimo znanje DZ/107, 108 – reši naloge, razen 2. naloge in pošlji fotografijo opravljene naloge.

Naloge za bistre glave – DZ/109 (rešite vsi, ki boste hitro opravili z zgornjimi nalogami)

ŠPO

Gibanje v naravi: tek, kolesarjenje, sprehod, igre z žogo, kolebnico, rolanje… Ne pozabite zaščitne opreme.

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Dopolnilni pouk) – otroška nadaljevanka

TJA od učiteljice Alenke

Spoštovani starši, hvala, ker se trudite po najboljših močeh. Nekateri sporočate, da s težavo sledite šolskemu delu poleg službe. Rada bi vam sporočila, da zmorete. Navodila, ki jih dobite od mene, lahko predelate po svoje: besedišče lahko vedno vadite med kuhanjem sprehodom, igro, … praktično kadarkoli. Pet minut je boljše kot nič. Enkrat pet minut, dvakrat pet minut, … in se nabere.

Ta teden mi lahko še pošljete pole za bralno značko (alenka.paternoster@guest.arnes.si) – bralna pola

Želim vam uspešno delo in vas lepo pozdravljam. Alenka Paternoster

 

Za ogrevanje se sprehodite po stanovanju. Ponovite imena prostorov, predmete. Dejavnost je za 10 do 15 minut.

Nato si ogledate risanko: https://www.youtube.com/watch?v=YkRNQluCq9s.

Po ogledu se v slovenščini pogovorite o risanki: kdo so glavni junaki, kaj se zgodi, zakaj, koliko zdravnikov pride, … Če želite, si lahko risanko ogledate ponovno.

Otrokom povejte, da se boste igrali zdravnike. Če imate kostum in pripomočke, se lahko preoblečete.

Dialog naj bi potekal nekako takole:

Učenec: Good morning, doctor.

Zdravnik: Good morning. What’s your name?

Učenec: I’m …

Zdravnik: What’s the matter?

Učenec: My ….. (head/shoulders/knees/toes/eyes/ears/mouth/nose) hurt/hurts.

Zdravnik: Oh, poor you (in poboža, da obliž, povije, …)

Cilj je, da učenci ponovijo dele telesa iz pesmice Head, shoulders, knees and toes, ki smo jo že peli in jo poznajo tudi iz vrtca.

PETEK, 3. 4. 2020

 

Preberi navodila za delo in natančno opravi dane naloge. Pripravljeno poročilo o delu tega tedna mi pošlji do ponedeljka. Po uspešno opravljenem delu te čaka sončen vikend. Izkoristi lepo vreme in naravo, ki te obdaja. Ukvarjaj se s prijetnimi in lepimi aktivnostmi v družbi svoje družine.

Učiteljica Lidija

SLO

V zvezek s pisanimi črkami napiši poročilo o dejavnostih tega tedna. Pošlji mi fotografijo zvezka ali jo pripni v kanal v e-asistentu.

V pomoč so ti vprašanja: Ali si opravil/a vse naloge po navodilih? Kako ti je šlo pri anketi in sestavljanju tedenskega jedilnika? Ali si upošteval/a želje vseh družinskih članov? Kako ti je bilo všeč sodelovanje pri pripravi obrokov? Kaj si najraje delal/a? Kaj si zapisal/a za zadnje domače branje? Katere dejavnosti, aktivnosti si izvajal/a za gibanje? Kako si zadovoljen/na z opravljenim delom? Koliko pomoči odraslih si potreboval/a pri delu? Ali ti lahko vsak dan v dopoldanskem času kdo od staršev pomaga pri delu, če potrebuješ pomoč?

Za zaključek bralne značke si oglej lutkovno predstavo Vidkova srajčica na spodnji povezavi (lahko si jo ogledaš tudi čez vikend).

https://4d.rtvslo.si/arhiv/lutkovne-nanizanke-in-predstave/174529828

 

ŠPO

Sprehod v okolici tvojega doma z gibalnimi dejavnostmi v naravi. Lahko ponoviš vadbo po postajah (5 minut na vsaki postaji).  Ne pozabi na ogrevanje OD GLAVE DO PETA.

 

MAT

Geometrijski liki – najprej reši naloge o likih v spletni vadnici DN, potem pa naloge v DZ/104, 105 in 106.

 

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Parčki)

 

ČETRTEK, 2. 4. 2020

 

»Za vsako bolezen rož*ca raste« pravi teta Pehta

SLJ

Zdravilna zelišča

Glasno in natančno preberi besedilo v DZ/60, 61, v besedilu poišči in podčrtaj podatke, ki jih zahteva 1. naloga. Odgovori na vprašanja.

Če želiš lahko s pomočjo odrasle osebe (pazi vrela voda) pripraviš najljubši čaj in ga lepo postrežeš sebi in domačim. Spomni se kako smo to delali pri naravoslovnem dnevu.

 

MAT

Geometrijski liki

Poišči poljuben barvni papir, lahko je reklama iz nabiralnika, pripravi škarje in lepilo. Iz papirja izreži več poljubnih večkotnikov (trikotnik, štirikotnik, petkotnik…). Iz likov sestavi poljubno zanimivo figuro in jo prilepi v zvezek. Izberi en lik, mu označi in zapiši oglišča (A B C …). Preštej in zapiši koliko stranic in oglišč imajo vsi liki skupaj.

Preberi in reši naloge v DZ/102, 103. Uporabi šablono in ošiljen svinčnik.

 

GUM, SPO

V tem tednu se ukvarjamo z jedilnikom, pripravo jedi in pogrinjkov. Kako pa se kuha mula?

Ustvari melodijo na dano besedilo. Če imaš možnost besedilo prilepi v zvezek za glasbo.

KAKO SE KUHA MULA (Damjana Kenda Hussu) – pesem Kako se kuha mula

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Kros), potem pa tvoj kros okrog hiše in po domačem igrišču.

 

SREDA, 1. 4. 2020

 

»Za vsako bolezen rož*ca raste« pravi teta Pehta

SLJ

Branje neumetnostnega besedila v DZ/60, v zvezek za vsako besedilo zapiši najmanj pet vprašalnih povedi. Upoštevaj pravopisna pravila.

MAT

Ponovi opis izbranih predmetov, ki imajo obliko valja, kocke, kvadra in stožca tako, da  pokažeš in pravilno poimenuješ ploskev, rob in oglišče. Nato natančno reši nalogo v DZ/100, v pomoč so ti izbrani predmeti.

Reši naloge v Moji matematiki (desno zgoraj zavihek DN). Lahko rešiš dodatne naloge v zavihku GEOMETRIJA IN MERJENJE – GEOMETRIJSKE OBLIKE  – TELESA.

Opomba: Naloge v Moji matematiki reši vsak dan nekaj, da ne prekoračiš časa reševanja 45 minut na dan, sicer se ti naloge ne zabeležijo. Desno spodaj imaš zapisan čas tvojega dnevnega reševanja, preveri koliko časa že rešuješ naloge.

ŠPO

Naredi gimnastične vaje OD GLAVE DO PETA, vsako vajo počasi 8 ponovitev. Teci nekaj krogov okoli hiše. Iz rekvizitov, ki jih imaš pri roki (stol, pručka, žoga, kolebnica, trampolin, deska…) postavi 5 postaj za vadbo in določi vajo (lahko izdelaš kartončke z opisom in številom ponovitev). Na vsaki postaji vadi 5 minut. Za merjenje uporabi uro. Vadbo si pripravi zunaj, če bo neprimerno vreme pa notri.

LUM, SPO

V tem tednu v zvezek za SPO ali na večji list (lahko od starega koledarja) nariši en pogrinjek vašega družinskega obroka, ki si ga pripravil/a v tem tednu. Uporabiš lahko barvice in flomastre.

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Poni) otroška nadaljevanka

TVS1 ob 17:45 Krasni Kras dokumentarni film

TOREK, 31. 3. 2020

 

Glad (lakota) je najboljši kuhar – slovenski pregovor

Delo opravi samostojno in natančno.

Učiteljica Lidija

 

SLJ

Neumetnostno besedilo Šolski jedilnik, DZ/58, 59, natančno preberi, reši.

  1. naloga zgled: sok, grozdje – grozdni sok, les, miza – lesena miza

Pri nalogi PONOVIM uporabi besede krajev in imen v povedih. Povedi zapiši v zvezek.

GUM

V kuhinji poišči dve leseni kuhalnici. Preizkusi na kakšen način lahko s kuhalnico ustvariš zvok. Odpri glasbeni zvezek in ob ritmični spremljavi kuhalnic ponovi pesmice 3. razreda.

V zvezek napiši naslov KUHALNICA ODDAJA ZVOK, zaigraj poljuben ritmični vzorec in ga nariši (pobarvana kuhalnica je kratek ton, nepobarvana kuhalnica je dolg ton). Ritmični vzorec naj bo dolg vsaj eno vrstico v zvezku, lahko pa je tudi daljši. Povabi še koga k igranju tvojega vzorca. Lahko dodaš še kateri drug , na primer pokrovko. Igrajte nežno in uživajte v izmišljenih ritmih.

MAT

Za utrjevanje reši naloge v DZ/98, 5., 6. in 7. naloga. Natančno si oglej in preberi preglednico v DZ/99 zgoraj. V hiši, stanovanju poišči predmete, ki imajo obliko kocke, kvadra, valja in krogle. V roke vzemi posamezen predmet in ob preglednici pokaži in ponovi dele teles (rob, ploskev, oglišče), nato reši 1. nalogo. Vadi geometrijska telesa v Moji matematiki – odpri zavihek DN in natančno reši naloge.

SPO

Tedenska naloga Jedilnik

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:55 ali TVS2 ob 13:45 Špasni učitelj (Rambo) otroška nadaljevanka

TVS1 ob 16:15 Smrtonosni dinozavri (Čutila brez primere) dokumentarna oddaja za otroke

PONEDELJEK, 30. 3. 2020

 

Kar se Janezek nauči, to Janez zna – slovenski pregovor

Veselo na delo v tretjem tednu. Bodite odgovorni, ustvarjalni in čim bolj samostojni.

Učiteljica Lidija

SLJ, LUM

Nadpomenke, podpomenke –  DZ/57, besede iz 4. naloge uporabi v povedih. Piši v zvezek.

V tem tednu opravi zadnje domače branje. Izbiraš lahko med nalogama:

  1. Opravi nalogo po znanih navodilih
  2. Zapiši in ilustriraj svojo izmišljeno zgodbo

MAT

Računaje do 100 – DZ/97 in vaje v Moji matematiki (ura, poštevanka)

ŠPO

Gibanje v naravi (sprehod, kolesarjenje, preskakovanje ovir, plezanje)

SPO, LUM

Tedenska naloga PREHRANA

Opravi kratko anketo z družinskimi člani. Vprašaj jih kaj radi jedo za zajtrk, malico, kosilo in večerjo. Zapiši si. Iz zbranih podatkov sestavi tedenski jedilnik od ponedeljka do nedelje za svojo družino. Zapiši ga v obliki preglednice v zvezek. Posvetuj se in upoštevaj vse možnosti priprave (čas, sestavine…) in želje vseh družinskih članov. Upoštevaj kar že veš o zdravi prehrani. Pri pripravi obrokov vsak dan sodeluješ, samostojno pa pripraviš in pospraviš mizo. Preizkusi se v pripravi zanimivih dekoracij (okraskov) za vašo mizo ali krožnik. Uporabi spomladanske cvetlice, drži se načela ¨manj je več¨. V KANALU naše skupine deli fotografije svojih izdelkov.

Tabela – TEDENSKI JEDILNIK

Ogled TV oddaj

TVS1 ob 10:50 ali TVS2 ob 13:55 Špasni učitelj Odpadki – otroška nadaljevanka

TVS1 ob 15:45 Slovenski vodni krog Koprski zaliv – dokumentarna serija

TJA od učiteljice Alenke

Prva polovica ure

Danes ponovite besedišče preteklega tedna – na enak način: hodite po stanovanju, poimenujete, sprašujete.

Naloga za izziv. Ga sprejmeš?

 

Na obisk si dobil prijatelja iz Anglije. Pelji ga po svojem stanovanju/hiši in mu predstavi svoje bivališče – poimenuj sobe. Pozor, povej, kakšna je soba: je majhna, velika, lepa, modre barve?

Poimenuj tudi predmete, ki so v sobi (in jih poznaš). Kakšni so ti predmeti? So veliki, majhni, okrogli, kvadratni, črni, …

 

Starši pri tej nalogi igrate vlogo prijatelja na obisku. Svojega otroka spremljate in mu pomagate z vprašanji (če znate, sicer pa naj se otrok sam potrudi. Lahko si pomaga tudi s prevajalnikom.)

Druga polovica ure

Branje /ponovitev knjižic za bralno značko.

 

PETEK, 27. 3. 2020

 

Česar je polno srce, o tem usta rada govore – slovenski pregovor

Bodite samostojni in ustvarjalni. Napolnite svoja srca z lepimi dogodki. Pred nami je zaslužen vikend.

Učiteljica Lidija

SLJ

Telesna dejavnost – neumetnostno besedilo DZ/56, beri in odgovori  na vprašanja. Bodi pozoren/a na pravopis in estetski zapis.

Napiši poročilo o dejavnostih v tem tednu v zvezek ali na računalnik. Pošlji fotografijo zvezka ali zapis do ponedeljka na lidija.jevsovar@guest.arnes.si

V pomoč so ti vprašanja: Kako si uspel/a opraviti naloge po navodilih? Ali si rešil/a naloge v Moji matematiki? Kako si rešil/a naloge za vajo NPZ? Kaj si opisal/a o domačih opravilih?  Kako si se rekreiral/a? Ali si si ogledal/a predlagane TV oddaje? Kako si zadovoljen/na z opravljenimi nalogami? Ali si bil/a pri delu samostojen/a? Ali si potreboval/a pomoč?

Odgovori na anketo v asistentovi komunikaciji KANALI v naši skupini s čebelico. Prosi odraslo osebo za pomoč.

ŠPO

Ustrezno se obleci in obuj ter pojdi na svež zrak. Ne pozabi na razgibavanje od glave do peta.

Poišči kolebnico ali žogo in izvedi nekaj spretnosti.

MAT

Računaje do 100, DZ/96, vadi poštevanko, domača naloga v Moji matematiki (ura, čas).

 

Ogled TV oddaj:

TVS1 ob 10:55 ali TVS2 ob 14:10  Špasni učitelj (Semenj) nizozemska otroška nadaljevanka

TVS1 ob 15:45 Slovenski vodni krog Framski potok dokumentarna oddaja

 

ČETRTEK, 26. 3. 2020

 

Lepa beseda lepo mesto najde – slovenski pregovor

Bodite samostojni in ustvarjalni. Uporabite čim več lepih, prijaznih in vljudnih besed.

Učiteljica Lidija

SLJ

Hrana- neumetnostno besedilo DZ/55, beri in v zvezek zapiši odgovore na vprašanja. Bodi pozoren/a na pravopis in estetski zapis.

MAT

Preverimo svoje znanje – DZ/87, vsi, ki boste nalogo hitro opravili rešite tudi stran 88. Vadi poštevanko.

GUM

V zvezek napiši naslov Glasbena pravljica Miška si poišče nov dom. Oglej si pravljico na spodnji povezavi.

Glasbena pravljica Miška si poišče nov dom https://www.youtube.com/watch?v=ZfNDXBKsyxY

Po ogledu zapiši v zvezek katera glasbila so nastopala v pravljici, pravljico opremi s svojo ilustracijo. Ob poslušanju in gledanju lahko tudi zaplešeš.

SPO

Tretje domače opravilo (izvedba, opis in ilustracija v zvezek) po ponedeljkovih navodilih.

Ogled oddaj:

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Hokej na ledu) ali ob 14:15 na TVS2

TVS1 ob 16:10 Čudogozd, Na pikniku

 

SREDA, 25. 3. 2020

 

Več glav več ve – slovenski pregovor

Želim ti uspešno in čim bolj samostojno delo.

Učiteljica Lidija

SLJ

Skrb za zdravje DZ/54, preberi besedilo in odgovore zapiši v zvezek.

ŠPO

Razgibaj svoje telo in pojdi na krajši sprehod, pa dobro se obleci, zima se je vrnila.

MAT

Množenje in deljenje z 0, DZ/85, 86, vaje v Moji matematiki.

LUM

Oglej si oddajo o svetovno znanem slikarju Van Goghu in likovno opremi tedensko nalogo pri SPO.

 

Ogled oddaj:

TVS1 ob 10:55 Špasni učitelj (Dan prijaznih besed)

TVS1 ob 14:55 Veliki slikarji na malih zaslonih Van Gogh dokumentarna serija

NOVA NALOGA

Po ogledu TV oddaj v preglednico vpiši ustrezne podatke (preglednico natisni in prilepi ali preriši v zvezek za SPO).

Tabela – SPREMLJAVA TV ODDAJ

 

 

 TOREK, 24. 3. 2020

 

Do znanja težko, z znanjem lahko – slovenski pregovor

Želim ti, da samostojno in uspešno opraviš čim več nalog.

Učiteljica Lidija

SLJ

Reši drugi del naloge Varčujemo v DZ/53, preberi in v zvezek odgovori vsaj na pet vprašanj.

MAT

Množenje in deljenje z 1, DZ /83, 84 in nova naloga v Moji matematiki, ki jo reši do petka, če hitro opraviš, lahko v spletni vadnici izbiraš poljubne naloge.

GUM

Sprosti se ob poslušanju Slovenske ljudske pesmi, ob posnetku zapoj in zapleši https://www.youtube.com/watch?v=nEpAl6DLLWc

SLJ

Reši test nacionalnega preverjanja znanja za vajo (imaš ga v mapi).

SPO

Tedenska naloga – domača opravila (če boste  v sredo delali kaj posebno zanimivega, lahko to nalogo opraviš v sredo in jo še bogato likovno opremiš s tvojo ilustracijo).

Ogled oddaj:

TVS1 ob 10:55 – otroška nadaljevanka Špasni učitelj (Mars)

TVS1 ob 16:30 Smrtonosni dinozavri: Vodne pošasti angleška dokumentarna serija za otroke

 

PONEDELJEK, 23. 3. 2020

 

Po uspešno opravljenem prvem tednu, vas vabim k opravljanju nalog po spodnjih navodilih.

Zbiraj vtise tega tedna in proti koncu tedna jih bomo zbrali. V preteklem tednu ste se zelo potrudili. Imamo že veliko zapisov in nekaj fotografij šole na daljavo.

Uspešen, zanimiv, predvsem pa zdrav teden vam želim.

Učiteljica Lidija

SLJ

Besedilo v DZ/52 beri, reši, reši tudi  1. in 2.nalogo na strani 53 (v zvezek napiši naslov Varčujemo in datum, zapiši odgovore s celimi povedmi).

Opravi tedensko domače branje po znanih navodilih.

MAT

Reši vajo test nacionalnega preverjanja znanja (imaš ga v mapi) in nalogo v Moji matematiki, če še nisi, imaš čas še do jutri. Potem dobiš novo domačo nalogo.

ŠPO

Gibanje na prostem, naredi tudi gimnastične vaje kot jih delamo pri ŠPO, da se mišice ogrejejo.

SPO

Tedenska naloga: sodeluj pri treh domačih opravilih. V zvezek napiši naslov dela, potem pa zapis v sliki in besedi ORODJA, PRIPOMOČKI, POSTOPKI po korakih od začetka do konca. V tem tednu opiši tri zanimiva dela, pri katerih boš sodeloval/a. Tudi kuharska opravila so dobrodošla.

Vabim te , da preko asistentove komunikacije sodeluješ v naši klepetalnici KANALI s čebelico  ali pošlji vprašanja na moj naslov lidija.jevsovar@guest.arnes.si

 

Ogled oddaj:

TVS1 ob 10:50 otroška nadaljevanka Špasni učitelj (Dobrodelni tek)

TVS1 ob 15:25 Slovenski vodni krog Pišnica – dokumentarni film

 

Povezava na brezplačna gradiva – za branje:

Gradiva so dosegljiva na spletnem naslovu: https://www.pipinova-knjiga.si/ucbeniki-in-delovni-zvezki/aktivnosti

 

 

 

(Skupno 1.820 obiskov, današnjih obiskov 1)