11. 5. 2020 – 15. 5. 2020

 

Pozdravljeni učenci, učenke in starši.

Zadnji teden pouka doma. Hura! Že naslednji teden bomo skupaj v šoli. Kako se vas veselim. Zato se potrudimo in pridno delajmo še ta teden doma. V naslednjih petih tednih boste lahko pokazali ves svoj napredek, spretnosti, znanje in veščine.

Če imate kakršna koli vprašanja, mi lahko vedno pišete po elektronski pošti. Pridno še ta teden pošiljajte svoje pisne izdelke. Vesela sem tudi vaše pošte, v kateri mi sporočate, kako opravljate delo za šolo, kaj vam je/ni všeč ali kako preživljate dneve.

Navodila za delo doma – 8. teden za 2.D

Se vidimo naslednji teden.

Učiteljica Marija

PONEDELJEK, 11.5.2020

V domišljiji so vedno lahko odpravimo na potovanje. Kamorkoli. Danes se bomo v mislih odpravili kar okrog sveta.

Preberite si pesmico z naslovom Gremo okrog sveta. Pesmica ima 4 kitice. Bodite pozorni na barve v besedilu pesmi. Ti deli se ponovijo (so enaki-REFREN) v vseh kiticah. Torej pesem ni tako dolga kot se zdi na prvi pogled.

Ta teden se bomo naučili besedilo pesmi, naučili se jo bomo zapeti in zaplesati.  Da bo delo lažje, boste vsebino vsake kitice še ilustrirali (narisali).

Torej – povezali bomo SLJ, GUM, ŠPO in LUM, pa še SPO (prevozna sredstva- vlak, čoln, letalo, avto,…; značilnosti pokrajine- reke, polja, gore, morja,…)

GREMO OKROG SVETA

 

SLJ –

Branje, pisanje

 

LUM

ilustracija vsake kitice

 

 

GUM

ŠPO –

petje, ples

 

 

 

SLJ –   Branje, pisanje

 

Nauči se brati pesmico. V zvezek prepiši eno kitico po izbiri.

Pazi na število vrstic (pero, male tiskane črke).

Da se boš besedilo pesmi lažje zapomnil, ilustriraj vsako kitico.

List razdeli na 4 dele. V vsak del nariši po eno kitico (ne pozabi na pokrajino).

 

Nauči se zapeti pesem. Pomagali ti bodo Čuki in ribič Pepe na povezavi:

https://www.facebook.com/ribicPepe/videos/zaple%C5%A1imo-gremo-okrog-sveta/1485434758179741/

 

Plesno mesto te bo naučilo plesnih korakov na povezavi:

https://www.youtube.com/watch?v=oDWGwFjBlo4

Zapoj in zapleši si po večkrat na dan, vsak dan.

 

Pesmico boste zapeli in zaplesali, ko se vidimo v šoli. S seboj boste prinesli tudi svoje ilustracije.

TOREK, 12.5.2020

 

SLJ – Pišem s pisanimi črkami

(Ponovim male  pisane črke)

 

 

 

SLJ – Pišem s pisanimi črkami 

 

1. Za začetek si oglej video posnetek za učenje pisanja črk ( klikni na spodnjo povezavo in izberi male pisane črke). Ponovi postopek pisanja malih.

https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html

1.   V  črtan zvezek napišejo z rdečo barvo naslov

VAJA

in zapiši male pisane črke, ki jih poznamo (pazi na pravilen postopek zapisa črk in presledek med črkami):

a    b    c     č     e    h    i      k     l     m     n     o     r     s     š     t    u     v     z     ž   

3. Zdaj pa s pisanimi črkami zapiši še besede: (pazi na pravilne poteze in vezavo pisanih črk ter na obliko)

avto      bor      cvet      čebela     ena     hiša      koza     las      mleko     novica       ovca   robec              

(če želiš, lahko nadaljuješ z besedami na znane črke).

Nalogo zaključi z enim zanimivim vzorčkom.       


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SREDA, 13.5.2020

ŠPORTNI DAN -navodila ste prejeli po e-pošti.

 

ČETRTEK, 14.5.2020

 

SLJ – Pišem s pisanimi črkami

Ponovim velike  pisane črke

 

 

 

SLJ – Pišem s pisanimi črkami   

Ponovi postopek pisanja velikih pisanih črk s klikom na spodnjo povezavo.

https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html

 

1. Zapiši velike pisane črke, ki jih poznamo (pazi na pravilen in natančen zapis črk in presledek med črkami):

 

A    B    C     Č     E     H    I      K     L     M     N     O     R     S     Š     T    U     V     Z     Ž 

 

2. Zdaj pa s pisanimi črkami zapiši še besede: (pazi na veliko začetnico, pravilno vezavo pisanih črk ter na obliko)

 

Ančka      Branka    Hana      Irena     Cveta       Marinka      Ema       Kristina       Neža

    

*(če želiš, lahko nadaljuješ s pisanjem imen).

Nalogo zaključi z  vzorčkom.                 

 

 

SPO

Kako se gibljejo in premikajo?

SDZ/90,91,92

 

Kako se gibljejo in premikajo?              SDZ/90,91,92

 

Gibljejo (pomen premikajo) pa se tudi predmeti.

Izberi nekaj predmetov (igrač) in jih poskušajte na različne načine spraviti v gibanje  (z vlečenjem, potiskanjem, pihanjem, …). Natančno opazujte gibanja.

3. Reši naloge v SDZ str. 91, 92.

Ob našem ponovnem srečanju v šoli se bomo dogovorili, kdaj boste prinesli v šolo model stroja/naprave, ga poimenovali ter prikazali in opisali njegovo delovanje. (Lahko je to tvoj vlakec, ali pa ob  skici v zvezku).

 

 

MAT

ODŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA

DO 100

SDZ 3/11,

stotični kvadrat

 

 

Včerajšnjo dejavnost z denarjem (ali stotičkom) ponovite za račune v delovnem zvezku na strani 11.

6. in 7. nalogo rešite v delovni zvezek, 8. nalogo v karo zvezek.

Vse račune računajte na daljši način.

                             VAJA

 

 

 

Tudi MOJA MATEMATIKA vas čaka (Seštevam do 100 brez prehoda). 

 


PETEK, 15.5.2020

 

SLJ – Mala in velika pisana črka d  

 

 

 

 

Mala in velika pisana črka d  

 

1.      Za začetek si oglej video posnetek za učenje pisanja črk d

( klikni na spodnjo povezavo). Oglej si postopek pisanja najprej male, nato še velike pisane črke d.

Mala pisana črka:

https://www.youtube.com/watch?v=XXsHEs_kBgs

Velika pisana črka:

https://www.youtube.com/watch?v=9XbZb_Fd9dY

2. Vzemi list papirja in na njem vadi pisanje, najprej male pisane črke, nato še velike (upoštevamo smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke ki piše in ki ne piše, pravilno držo pisala).

.

3. V zvezek za SLJ  napiši naslov :

    

      Pisani črki d

Malo pisano črko d vadi še v dveh vrsticah.

Veliko pisano črko H povadi še v dveh vrsticah.

S pisanimi črkami prepiši besede:

dan  dedi  duda  red   med    medved    madež

Dane    Danica    Dole  Darinka   Darko

 

*(ČE ŽELIŠ, LAHKO DODAŠ ŠE SVOJE BESEDE)

Nalogo zaključi z  vzorčkom.

 

MAT

ODŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA

DO 100

 

 

 

 

SDZ 3/12, 13, stotični kvadrat

 

 

V SDZ na str. 13 najprej rešite 12. nalogo. Lahko si pomagate s stotičkom.

Ustno računamo na daljši način(odštejemo najprej D, nato E). Vmesnih korakov več ne pišemo.

 

Če ti računanje dobro gre, se loti katerekoli naloge na strani 12 in 13.

Reši vsaj še 2 nalogi (lahko pa vse).

 

 

 

Tudi MOJA MATEMATIKA vas čaka (Seštevam do 100 brez prehoda). 

Ne pozabite na angleščino

4. 5. 2020 – 8. 5. 2020

 

Pozdravljeni učenci in učenke.

Prvomajske počitnice so za nami in ponovno se vam oglašam z navodili za delo doma. Delo  opravljajte postopno, vsak dan nekaj. Da vam bo lažje, sem pripravila načrt po dnevih. Časa imate do konca tedna. Uspelo nam bo.

Če imate kakršna koli vprašanja, mi lahko vedno pišete po elektronski pošti. Vesela sem tudi vaše pošte, v kateri mi pošiljate svoje pisne izdelke, mi sporočate, kako opravljate delo za šolo, kaj vam je/ni všeč ali kako preživljate dneve.

Pazite nase, ostanite zdravi, ostanite doma, da se kmalu vidimo v šoli.

Učiteljica Marija

 

ŠPO

Kadarkoli se med delom utrudite, si vzemite čas za gibanje. Delajte trebušnjake. Vadite tudi različne skoke, skačite kot kozliček. Vaje si oglejte na povezavi https://www.youtube.com/watch?v=wtVhK8X6TC8&feature=youtu.be

Vedno  je čas tudi za igre z žogo. Žogo vodite, jo mečite v zrak in jo ulovite, ne da bi vam padla na tla. Žogo mečite v prazno škatlo, koš ali večjo posodo. Kolikokrat vam bo zaporedoma uspelo zadeti cilj. S starši pojdite na sprehod, morda na kolo. Sodelujte pri vseh opravilih v stanovanju, okolici hiše, na vrtu…

 

GUM

Na You Tubu poiščite glasbo, ki vam je všeč in jo poslušajte. Mogoče imate zgoščenko s svojo najljubšo glasbo. Če znate besedilo, ob posnetku zapojte. Tudi zaplesati ne bi bilo slabo, kajne? Lahko sestavite svojo plesno koreografijo na najljubšo glasbo. V Plesnem mestu naredijo takole: https://www.youtube.com/watch?v=oDWGwFjBlo4

Ko bomo ponovno skupaj v šoli, bomo pripravili razredni koncert.

 

 

PONEDELJEK, 4.5.2020

Danes bomo imeli KD. Obiskali bomo železniški muzej. Se še spomniš življenja nekoč in prevoznih sredstev nekoč?

Na spodnji povezavi si oglejte prispevek iz železniškega muzeja:

https://www.youtube.com/watch?v=94N3E47J_1g 

 

Po ogledu iz odpadne embalaže izdelajte vlak (lokomotivo, vagone, tirnice).

Seveda pa dneve lahko zamenjate in to naredite kateri koli dan drugi dan v tednu. Danes pa začnite zbirati odpadno embalažo za svoj vlak

(škatle, plastenke, tulci, lepenka, pokrovčke za kolesa,…). Nekaj idej.

Pošlji mi sliko svojega izdelka ali ga nariši v zvezek za SPO (navodilo spodaj).

TOREK, 5.5.2020

 

 

SPO

KAKO DELUJEJO?

SDZ/89

Preberi besedilo V SDZ na strani 89.

– Oglej si fotografiji.

V zvezek za SPO napiši naslov

                             KAKO DELUJE?

Nariši skico svojega vlaka. Poimenuj lokomotivo, vagone. Povej, kakšno delo opravljajo.

NALOGA ZA VES TEDEN (torek, sreda)

V spremstvu katerega od odraslih si oglejte delovne stroje (ali vozila) doma. NE DOTIKAJTE SE JIH, GLEDAMO Z OČMI.

Poimenujte jih in prosite očka, naj vam poimenuje katerega od sestavnih delov in pove, kako naprava deluje.

Nariši katero od naprav v zvezek.

 

 

SLJ

TILEN-opis osebe

SDZ str. 56,57

·     SDZ 2, str. 56

– V kazalu poiščite naslov Tilen. Dvakrat preberi besedili, najprej tiho, nato glasno.

Povej, kaj si izvedel o Tilnu.

·     SDZ 2, str. 57: 1. in 2. naloga – Preberite navodilo in vprašanja.

– Pisno odgovori na vprašanja (odgovarjamo v celih povedih, velika začetnica, pravilen zapis besed, lepa pisava …).

Če ne veš odgovora, poišči podatek v besedilu in si ga podčrtaj.

 

 

MAT

SEŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA

DO

100

(DE + D = DE)

SDZ 3/5, 6, modeli bankovcev in kovancev (po 10 €, 1€),  stotični kvadrat

 

 

Pri matematiki boste v tem tednu seštevali dvomestna števila. Pri delu si pomagajte z denarjem, ki ste ga prejšnji teden uporabljali za igro trgovina ali s stotičnim kvadratom.  Uporabljali boste 3. del delovnega zvezka za matematiko.

 

V karo zvezek napiši naslov

                    DE + D = DE

 

Pripravite stotička. Postavite prst na polje s številom 22. Pojdite 6 polj navzdol. Kam ste prišli? Lahko račune nastavljate tudi z denarjem.

Zapišimo račun:

22 + 60 = 82

Dejavnost s stotičkom ali denarjem ponovite še za naslednje račune. Prepišite jih v zvezek

27 + 30 =           42 + 20 =             71 + 10 =             67 + 20 = 48 + 50 =           19 + 60 =             33 + 40 =             88 + 10 =

Ko pri računanju s stotičkom (ali denarjem) ne boste imeli težav, rešite naloge v SDZ 3 na strani 5, 6.

 

 

SREDA, 6.5.2020

SLJ 

TILEN-opis osebe

SDZ str. 56,

1. Nekomu od odraslih glasno preberite besedilo.

2.Pogovorite se:

Ali ste zadovoljni s svojim branjem? Ste ga že kaj izboljšali? Kaj ste delali, da je vaše branje boljše? Bi se lahko še bolj potrudili?

Ste zadovoljni z razumevanjem prebranega? Kako pa bi izboljšali razumevanje?

3. Bodite pozorni na rumeni listič na str. 56. Preberite navodilo.

Po vzoru Tilnovega opisa, opiši sebe.

V zvezek napiši naslov (svoje ime) in se opiši.

Besedilo ti bo v pomoč pri pripravi govornega nastopa.

 

 

 

ČETRTEK, 7.5.2020

 

SLJ

OPIS OSEBE- PRIPRAVA NA GOVORNI NASTOP-

večji list papirja (lahko sliko koledarja)

PRIPRAVA NA GOVORNI NASTOP

Pripravite se na govorni nastop. Večkrat preberite svoj včerajšnji opis. Lahko se na večji list papirja narišete. Iz risbe potegnite črte in napišite glavne besede, ki vam bodo v pomoč pri govornem nastopu.

OB plakatu vadi opis.

Govorni nastop predstavi ostalim družinskim članom.

Po govornem nastopu naj ti povedo:

– ali so bili podatki resnični:

– si govoril razločno, tekoče in dovolj glasno;

– si gledal poslušalce

– si uporabljal ustrezne kretnje pri govoru.

 

VADI NASTOPANJE. SOŠOLCEM SE BOŠ PREDSTAVIL V PRVEM TEDNU, KO BOMO SKUPAJ.

 

 

 

SPO 

Spoznali smo

Preverim svoje znanje

SDZ/87

 

SPOZNALI SMO  – SDZ, str. 87

Oglejte si vsako fotografijo in preberite poved pod njo. Ob vsaki fotografiji  povejte čim več stvari, ki ste si jih zapomnili in jih povežite s svojimi izkušnjami.

 

Preverim svoje znanjeNatančno preberite navodilo.

V zvezek napišite naslov

PREVERIM SVOJE ZNANJE

Prepišite vprašanja in odgovore čim bolj natančno napišite v zvezek ( pri vsakem odgovoru napišite več stvari). Bodite samostojni.

Nalepite si ustreznega čebelčka.

 

MAT

SEŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA

DO

100

(DE + DE = DE)

SDZ 3/7, modeli bankovcev in kovancev (po 10 €, 1€),  stotični kvadrat

 

 

Pripravite stotička. Postavite prst na polje s številom 42. Pojdite 3 polja navzdol in 4 polj v desno. Kam ste prišli? Lahko račune nastavljate tudi z denarjem.

K 42€ smo najprej dodali 30€, nato še 4€. V zapisu računa bomo drugi seštevanec razčlenili na D in E. Narisali bomo rokici in 34 razčlenili – najprej smo dodali 30€, potem še 4€. Imamo 72€, dodamo še 4€. Skupaj je to 76€.

V karo zvezek napiši naslov

                    DE + DE = DE

Zapišimo račun:

 

 

 

 

Dejavnost s stotičkom ali denarjem ponovite še za naslednje račune. Prepišite jih v zvezek in izračunajte na daljši način.

Ko pri računanju s stotičkom (ali denarjem) ne boste imeli težav, rešite naloge v SDZ 3 na strani 7.

Pri 6. nalogi narišite drugim seštevancem rokice in jih razdružite na D in E. Prištejte najprej D, nato E.

 

PETEK, 8.5.2020

SLJ

PREVERIM SVOJE ZNANJE

SDZ 2/60, 61

Cilj: Prepoznam vrsto besedila – opis osebe.

Samostojno preberem besedilo in pisno odgovorim na pisna vprašanja.

 

SPOZNALI SMO         PREVERIM SVOJE ZNANJE

 

·     SDZ 2, str. 60 – Spoznali smo-

 Oglejte si slike, preberite besedila v oblačkih in ponovite.

·     SDZ 2, str. 61 – Natančno preberite navodila in besedila.

– Preberite vprašanje, poiščite odgovor v besedilu in ga podčrtajte.

– Odgovore napišite v zvezek s peresom in z malimi tiskanimi črkami. Odgovarjajte v celih povedih.

Pri delu bodite čim bolj samostojni.

 

Ko končate, nalepite svojega čebelčka.

RAZMISLI:

Si znal rešiti naloge? Se ti zdi, da si se dovolj naučil? Kaj ste pozabili? So se vam zdele naloge težke? Katere? Zakaj? Ste si med seboj pomagali? Kako?

–   Učenci vrednotijo svoje pridobljeno znanje in načrtujejo aktivnosti, s katerimi

Ali bi kaj izboljšali pri sebi? Kaj? Kako?

 

MAT

SEŠTEVAM DVOMESTNA ŠTEVILA

DO

100

(DE + DE = DE)

SDZ 3/8, modeli bankovcev in kovancev,  stotični kvadrat

 

 

Rešite naloge v delovnem zvezku na strani 8. Pomagajte si z denarjem ali stotičnim kvadratom.

Če vam križanka dela težave, prepišite račune v zvezek in jih izračunajte.

 

Tudi MOJA MATEMATIKA vas čaka (Seštevam do 100 brez prehoda).  Prejšnji mesec ste jo pridno uporabljali.

 

20. 4. 2020 – 24. 4. 2020

 

Pošiljam vam delo za 6. teden pouka na daljavo. Delajte sproti vsak dan in mi poročajte o opravljenem delu. To naredite do konca tedna, da boste lahko uživali v prvomajskih počitnicah.

 

PONEDELJEK, 20.4.2020

 

SPO 

MOJE OKOLJE-

SDZ/104, 105,

 

 

 

 

 

 

 

LUM

 

 

 

 

 

SLJ 

Samostojen zapis povedi

Preberi besedilo V SDZ na strani 104

– Oglej si risbo pokrajine. Na risbi poišči zemljepisne pojme in jih pokaži:

gora, travnik, polje, slap, jezero potok, gozd, cesta, morje,

mesto, vas reka, hrib, most, park.

Ustno opiši pokrajino na sliki. Uporabi besede za dele pokrajine,

ki si jih prej pokazal na sliki.

Preberi navodilo in reši 1. nalogo. Pomagaj si z zgornjimi

besedami.

Poiščejo podobnosti in razlike med pokrajino na risbi in domačo pokrajino, ki si jo opazoval na  športnem dnevu.

 

 

V zvezek za SPO napiši naslov

                             MOJE OKOLJE

In čez dve strani nariši preprost zemljevid pokrajine, ki si jo prehodil na športnem dnevu. Dopolni ga s sličicami in zanimivostmi ob poti, vpiši in vriši (vasi, gozdove, cerkve, kapelice, vzpetine (hribe, gore), mostove, potoke, kozolce, kmetije, mlin, mlake…). PO VZORU SKICE V DZ na str. 104, 105.

 

 

Spomni se opisa Lanove in očkove poti Od doma do ribnika (SDZ str.42). Tudi ti v nekaj povedih opiši vašo pot, po kateri ste hodili ali kolesarili, kaj zanimivega ste videli, kje ste imeli postanek za malico.

V črtani zvezek za SLJ napiši naslov

 

ŠPORTNI DAN in zraven pripišite datum

 

(piši z malimi tiskanimi črkami in peresom; pazi na veliko začetnico v imenih oseb in krajev).

 

TOREK, 21.4.2020

 

SLJ

Mala in velika pisana črka h  

 

 

Mala in velika pisana črka h  

 

1. Za začetek si oglej video posnetek za učenje pisanja črk ( klikni na spodnjo povezavo in izberi male pisane črke) Oglej si postopek pisanja najprej male, nato še velike pisane črke h.

https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html

 

2. Vzemi list papirja in na njem vadi pisanje, najprej male pisane črke, nato še velike (upoštevamo smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke ki piše in ki ne piše, pravilno držo pisala).

.

3. V zvezek za SLJ  napiši naslov :

    

      Pisani črki h

– V novo vrstico najprej napiši malo tiskano črko h. Z  rdečo barvico jo uredi tako, da se bo spremenila v malo pisano.

Malo pisano črko h vadi še v dveh vrsticah.

-V novo vrstico napiši veliko tiskano črko H. Z rdečo barvico jo uredi tako, da se bo spremenila v veliko pisano.

Veliko pisano črko H povadi še v dveh vrsticah.

 

Sledi zapisu na listu spodaj in prepiši po vrstico vsake besede.

 

Današnjo nalogo zaključi z enim zanimivim okraskom.

 

 

MAT

Denar -evro €

SDZ str.85, 86

 

Denar -cent

SDZ str.87, 88

 

Denar -Igramo se trgovino

Igrajte se trgovino. Prilogo z bankovci in kovanci najdete v škatli Lili in Bine 2 (Naš denar).

 

Pripravite različno embalažo, igrače, družabne igre, knjige… in jih opremite s cenami.

V trgovino povabite svojo družino in jim prodajte čim več izdelkov.

Pazite, da jim boste vrnili dovolj denarja.

Pri igri bodite vljudni (pozdravljanje, vikanje, gospod, gospa).

V delovnem zvezku za matematiko rešite strani  85, 86, 87, 88.

 

 

 

SREDA, 22.4.2020

SLJ

Mala in velika pisana črka b  

CILJ:

 

 

Mala in velika pisana črka b  

 

1. Za začetek si oglej video posnetek za učenje pisanja črk ( klikni na spodnjo povezavo in izberi male pisane črke) Oglej si poteznost pisanja male in  velike pisane črke b.

https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html

 

2. Vadi zapis obeh črk po zraku, klopi, listu  papirja (upoštevamo smer pisanja, pravilno držo telesa, položaj roke ki piše in ki ne piše, pravilno držo pisala).

.

3. V zvezek za SLJ  napiši naslov :

    

      Pisani črki b

 

– Napiši po dve vrstici male in velike pisane črke b.

 

– Besede/povedi prepiši najprej s tiskanimi, nato še s pisanimi črkami:

bor    rob    bober     boben     brat

Bine     Betka     Barbara        Brane

Babica Bina zaliva rože.

Brat Branko se sonči na balkonu.

 

Današnjo nalogo zaključi z enim zanimivim okraskom.

 

 

 GUM 

Pleši, pleši črni kos

Pomladna

Zapojte pesmici Pleši, pleši črni kos in Pomladna. Spremljajte ju z lastnimi (ploskanje, tleskanje…) ali preprostimi (lesene palčke, kamenčki…) instrumenti.

 

Pesmici poslušajte na portalu Lilibi (šolska ulica/glasbena umetnost/pesmice).

Pa veliko zabave pri prepevanju.

 

ŠPO

PRIPRAVA NA TESTIRANJE ZA ŠPORTNO VZGOJNI KARTON

Vsako pomlad izvedemo testiranje za športno-vzgojni karton. Športno-vzgojni karton je nacionalni program za spremljanje telesnega in gibalnega razvoja otrok in mladine.

Spodaj so naštete naloge športno-vzgojnega kartona in primeri nalog, ki jih skupaj s starši otroci lahko izvajajo v notranjih prostorih in v naravi. Aktivnosti prilagodimo vremenu, zdravstvenemu stanju družine in priporočili o omejitvah gibanja v Sloveniji.

1.     Tek na 60 m

2.     Tek na 600 m

 Naloge:

– lovljenje na travniku

– tek v hrib in po hribu navzdol

– tekanje po gozdu

– daljši sprehod  – menjava hoje in teka

      3. Poligon nazaj

Naloge:

– gibanje po vseh štirih (dlani, stopala) v vse smeri (naprej, nazaj, levo, desno)

– oponašanje gibanj živali, ki hodijo po vseh štirih

4.     Vesa v zgibi

Naloge:

– plezanje po drevesih ob prisotnosti/nadzoru staršev

– plazenje po trebuhu (vlečemo se samo z rokama)

5.     Skok v daljino iz mesta

Naloge:

– sonožno preskakovanje črt na tleh

– preskakovanje jarkov, bankin, debel na sprehodih

– žabji poskoki

– igra »Ristanc

– kolebnica

6.     Dotikanje plošče z roko/taping

Naloga:

– umikanje rok/dlani

(igra dvojic, oseba 1 v paru drži dlani obrnjeni proti tlom pred sabo, oseba 2 ga »žgečka« po spodnji strani dlani. Ko se oseba 2 odloči, osebo 1 hitro, a nežno udari po hrbtni strani dlani. Naloga osebe 2 pa je, da dlani prej umakne.)

7.     Dvig trupa

Naloge:

– plezanje

– plazenje

– lazenje

– skoki

8.     Kožna guba

9.     Telesna višina

10. Telesna teža

Naloge:

– jej zdravo in z glavo

– gibaj se

11. Predklon – joga za otroke

TJA – Ne pozabi narediti nalog, ki ti jih je poslala učiteljica Alenka.

 

ČETRTEK,  23.4. 2020

 

 

SPO 

Skrbim za zdravje -zdrava prehrana

SDZ/85,86

 

 

SKRBIM ZA ZDRAVJE -zdrava prehrana  SDZ/85, 86,

·    SDZ, str. 84 – Ob slikah ponovi, kako skrbiš za svoje zdravje

–  Preberi pogovor med Lili in Binetom.  Danes boš spoznal, kaj pomeni zdrava prehrana.

–  Preberi besedilo o zdravi prehrani.

Odgovori.

Kaj je zdrava prehrana?

Katerih pet obrokov je potrebno pojesti.

Kaj pomeni raznovrstna hrana?

– Oglej si slike obrokov. Poimenuj hrano na slikah.

–  Oglej si sliko piramide.

–  Preberi besedilo pod piramido.

Spodnji del piramide- jemo pogosto, večkrat,

vrh piramide – bolj poredko.

– Preberi besede ob piramidi in naštej živila.

·    SDZ, str.  86 -reši nalogi

·    V zvezek za SPO napiši naslov

ZDRAVA PREHRANA

in oblikuj piramido (nariši, nalepi,napiši,…)

 

 

 

SLJ

Prave navade za zdravo življenje

SDZ 2/51

 

 

CILJ:

Znam predstaviti prave navade za zdravo življenje in pisno tvoriti krajše smiselno opisovalno besedilo.

 

1. Odpri SDZ na str. 51

– Preberi naslov in si oglej slike.

– Povej, kaj je na njih narisano; kaj se na njih dogaja.

2.  Preberi vprašanja pri piktogramu povem v modrem okvirju pod sličicami. Pripoveduj.

– Preberi navodilo pri 1. nalogi.

 

3. Napiši pripoved o dogajanju na slikah.

Napiši tudi  naslov.

 

BODI  POZOREN na

pravilen zapis besed, presledek med besedami, lepo pisavo in veliko začetnico.

 

4. Pripoved preberi nekomu od odraslih.

Naj ti pove, ali besedilo ustreza slikam in ali si bral tekoče in glasno.

 

 

 

 

MAT

Preverim svoje znanje

SDZ 2/89,*90

 

Danes boš preveril svoje znanje z reševanjem nalog  v DZ na strani 89.

Naloge rešuj samostojno (brez pomoči staršev, bratov, …) in napiši pod preglednico, če si računal ob stotičku.

Po končanem delu iz priloge izberite ustreznega čebelčka in ga nalepite.

Nasvet- oglej si preglednico: v stolpcu so zmanjševanci, v vrstici pa odštevanci. Če ti dela preglednica težave, si račune prepiši v zvezek.

 

59 – 6 =       59 – 4 =       5 9 – 2 =        59 – 1 =       59 – 5 =    59 – 7 =      59 – 3 =

 

Ne pozabi na koncu še enkrat preveriti rešitve.

Meri si čas, ki si ga porabil za delo.

 

*Če si račune in enostavne računske zgodbice rešil hitro in brez težav, reši še malce težje naloge na str. 90.

 

REŠITVE IN TOČKOVNIK TI BOM POSLALA V PETEK ZJUTRAJ.

 

 

PETEK, 24.4.2020

KD – Ogled glasbeno gledališke predstave LEPOTICA IN ZVER (MUZIKAL)

 

» NE SODI PO VIDEZU, KAJTI LEPOTO NOSIŠ V SRCU

Tako pravi starka sebičnemu in krutemu princu. Veš kaj to pomeni? Naj ti to pove predstava Lepotica in zver.

 

Danes boste imeli učenci od 1. do 5. razreda  KULTURNI DAN. Ogledali si boste glasbeno gledališko predstavo (muzikal) z naslovom Lepotica in zver. Če imaš brata/sestro, si predstavo oglejta skupaj.

 

Sedaj pa se udobno namestite pred vaš računalnik in si oglejte predstavo. Ker je daljša, naredi vmes odmor za malico in razgibavanje.

 

Povezava do glasbeno gledališke predstave:

https://www.youtube.com/watch?v=fljjDuzWj3Y
Današnja naloga:

Danes boste lahko izbirali med tremi nalogami. Potrebno je opraviti vsaj eno, lahko pa se odločiš in opraviš še kakšno, ki ti je všeč.

 

  1. V zvezek za SLJ napiši naslov Lepotica in zver in ilustriraj tisti del, ki ti je bil najbolj všeč. Ilustraciji daj tudi podnaslov.
  2. V zvezek za SLJ napiši naslov Lepotica in zver ter zapiši nekaj povedi o lutkovni predstavi.

 

  1. Uporabi domišljijo in si izmisli svojo pesmico o lepotici in zveri. V zvezek za SLJ napiši naslov Lepotica in zver in jo zapiši. Lahko si izmisliš tudi svojo melodijo zanjo in jo zapoješ. Spremljaj se z lastnimi instrumenti.

* SPOMNI SE   

 ALI SEM ŽE PREDSTAVIL VSE KNJIGE ZA BRALNO ZNAČKO?

Lepotica pravi: Knjiga me popelje v daljne kraje, v svet pustolovščin, skrivnosti, ljubezni, srečnih koncev.

Vzemi v roke zanimivo knjigo, preberi jo in naj te popelje v svoj svet.

Če še nisi zaključil z bralno značko, naredi to do konca meseca.

To narediš na enak način, kot si naredil za domače branje in mi pošlješ po e-pošti.

 Želim ti veliko uspeha in zabave.

 

14. 4. 2020 – 20. 4. 2020

 

Dragi učenci, spoštovani starši,

za nami je uspešen 4. teden dela doma. Večini vam je uspelo opraviti vse naloge. O tem ste me pridno obveščali ali mi jih pošiljali na vpogled. To delajte še naprej. Če imate težave pri delu, mi sporočite. Z veseljem vam bom pomagala.

5. teden bo nekoliko krajši. V tem tednu boste imeli športni dan. Navodila so v tej priponki navodila v pdf.

Pripravila sem vam  nove naloge in navodila za delo v tem tednu šole na domu. Naloge so podane po dnevih in predmetih (na željo dveh učencev, ki imata rada red in rutino), vi pa si jih razporedite po svoje. Opravite jih do konca tedna in mi poročajte.

Učiteljica Marija

ŠE NEKAJ ZANIMIVIH POVEZAV ZA POSEBEJ RADOVEDNE

Izodromhttps://4d.rtvslo.si/arhiv/izodrom-posebna-oddaja-za-otroke/174679078

Infodrom: https://otroski.rtvslo.si/infodrom/

Interaktivne vaje: https://interaktivne-vaje.si/index.html

Poučne vsebine: https://www.ucimse.com/promo/nalogeigre

Likovno ustvarjanje: https://tinyurl.com/rg6cekv

TOREK, 14. 4. 2020

 

SPO 

MOJE TELO-

zunanji deli telesa

Cilj: Poznam svoje telo in znam poimenovati zunanje dele telesa.

 

1.Postavi se pred ogledalo, potelovadi in opazuj, katere dele telesa premikaš. Jih znaš poimenovati?

2. Poimenuj in pokaži zunanje dela telesa: glavo, trup, roke in noge.

– poimenuj dele obraza, trupa, roke in noge

(v pomoč ti je spodnja slika);

– primerjaj dele telesa pri sebi in družinskem članu ter poišči podobnosti in razlike;

– razmisli, kaj že veš o posameznem delu telesa, kakšno nalogo opravlja, kako se lahko  poškoduje, kako skrbiš za posamezen del telesa.

3. Zdaj pa v zvezek za SPO napiši naslov In podnaslov (potrebuješ cel list)

MOJE TELO

Zunanji deli telesa

Po spodnjem vzoru nariši velikega človeka

Ob sliko telesa napišeta zunanje dele telesa.

 

SLJ

Besede s širšim pomenom  – SDZ 2/46, 47

(2 uri)

 

 

 

Cilj: K danim besedam dodaja pravilne  podpomenke.

 

 

Odpri SDZ na , str. 46

–  Oglej si sliko in povej, kaj je narisano.

Preberi besedilo.

·  Po vsaki prebrani povedi povej, kaj si si zapomnil.

·  Katere besede so v besedilu napisane z velikimi

tiskanimi črkami. Te besede so na sliki napisane na

stojnicah. To so besede s širšim pomenom.

 

Kaj prodaja branjevec na stojnici z napisom SADJE?

Naštete besede (slive, breskve, pomaranče, hruške, …) so besede z ožjim pomenom.

·     SDZ 2, str. 46- 1. naloga –  v preglednico vpiši, kaj prodajajo na posamezni stojnici.

·   Reši še nalogi na str. 47.

 

 

 

 

MAT

 Seštevam in odštevam do 100

 

MOJA MATEMATIKA

  

 

 

SDZ str. 83

 

V mesecu aprilu ste le 3 učenci izkoristili brezplačni dostop do nalog na Moji matematiki. Zato boste v tem tednu vsak dan pol ure (30 minut) na Moji matematiki vadili

Računanje do 100 brez prehoda

(Računanje z deseticami

Prištevanje enic brez prehoda

Odštevanje enic brez prehoda)

REŠUJ VEČKRAT, IZBOLJŠUJ REZULTATE.

 

Če še nimaš urejenega dostopa do Moje matematike, prosi nekoga od odraslih, da ti ga uredi. Geslo si dobil v 1. tednu pouka na daljavo po pošti. Če ga nimaš, mi sporoči.

V četrtek reši račune v SDZ na str. 83, *84.

Koliko časa si porabil?

SREDA, 15. 4. 2020

 SPO

MOJE TELO-

notranji deli telesa

SDZ 82, 83

MOJE TELO – notranji deli telesa

 

Cilj: Poznam svoje telo in znam poimenovati notranje dele telesa.

1. Otipaj in poimenuj zunanje dele telesa. Telo pokriva koža. Trdi deli, ki jih tipaš, so kosti. Na kosti so pripete mišice, ki jih premikajo. Kosti ščitijo tudi notranje organe.

2. Danes boš spoznal notranje organe.

Odpri SDZ na str. 82. Oglej si notranje organe in jih poimenuj.

– Pokaži jih na sebi. Ali veš, kakšno vlogo imajo?

3. V skico na str. 83 vpiši notranje dele telesa: možgani, srce, pljuča, sapnik, želodec, ledvica, jetra, debelo črevo, tanko črevo.

ČE IMAŠ KAKŠNO POUČNO KNJIGO O ČLOVEŠKEM TELESU; SI JO OGLEJ.

 

SLJ

Pišem s tiskanimi in pisanimi črkami

 

CILJ: Znam  pisati s tiskanimi in pisanimi črkami. Pazim na čitljivost  in estetskost zapisanih besedil (LEPOPIS in ČISTOPIS).

 

 

IGRA S ČRKAMI (lahko za vso družino – kdo najde več besed).

 

Iz teh črk na kartončkih sestavi čim več besed. Posamezno črko lahko uporabiš večkrat.

Piši(te) na list (e).

V črtani zvezek napiši z rdečo barvo naslov VAJA.  Zapiši vsaj 5 besed z velikimi tiskanimi črkami, z malimi tiskanimi črkami in s pisanimi črkami. Piši s peresom. Na primer:

                          VAJA

KITARA                kitara                    s pisanimi črkami

 

 

 GUM

Pihala

Cilj: Spoznaj glasbeno družino pihal

 

Spoznaj pihala.

V zvezek napiši naslov. Prilepi slike pihal v zvezek ali jih preriši.

                           PIHALA

 

Na te instrumente igramo tako, da vanje pihamo.

Skupino ljudi, ki igra na pihala, imenujemo pihalci.

 

KLARINET

PREČNA FLAVTA

TRSTENKE

ali PANOVA PIŠČAL

KLJUNASTA FLAVTA

SAKSOFON

Poslušaj posnetke:

Na portalu Lilibi (šolska ulica/glasbena umetnost/glasbila) poišči klarinet in prečno flavto, klikni nanju in prisluhni zvoku.

·    SDZ, str. 27

Oglej si fotografije pihal. Poveži pihalo s pravilnim poimenovanjem

 

ŠPO 

Vaje ravnotežja

 

Na tej povezavi je ena izmed vaj, ki jo lahko ponavljaš večkrat na dan, med ostalimi dejavnosmi.

https://www.youtube.com/watch?v=KqSzgzsDeaU

https://www.youtube.com/watch?v=8uUawnM-FD8

·     Vaje za ravnotežje na mestu

Vsako vajo ponovi trikrat in čim dlje zadrži ta položaj.

Vaje izvajaj na levi in desni nogi.

– Štorklja: stoj na eni nogi, stopalo druge noge položi ob koleno stojne noge. Roke odroči (prekrižaj na prsih; položi jih na glavo; daj jih v bok; miže stoj na eni nogi).

– Letalo/lastovka: stoj na eni nogi, nagni se naprej, drugo nogo stegnjeno potisni nazaj, roke odroči.

– Stoj na eni nogi, drugo nogo pokrči in jo nato pred seboj iztegni.

– Stoj na eni nogi, drugo nogo iztegni pred seboj; poskusi se z nasprotno roko prijeti za prste iztegnjene noge.

·     Vaje za ravnotežje v hoji

– Vrvohodec: hodi po črti naprej, nazaj, v stran, po prstih, v stran s križanjem nog … Roki imej odročeni.

Veliko zabave vam želim.


ČETRTEK, 15.4.2020

 

 

 

SPO

SKRBIM ZA ZDRAVJE

SDZ 84

 

Cilj: Vem, da mi zdrava  prehrana, higiena, gibanje in počitek, omogočajo rast in razvoj in mi pomagajo ohranjati zdravje.

MOJE TELO – Skrbim za zdravje

1. Spomni se na naravoslovni dan o zdravem načinu življenja.

2. Obiskala nas je medicinska sestra Simona. Imeli smo delavnico o zdravem načinu življenja in osebni higieni.

3. V črtanem zvezku poišči miselni vzorec, ki smo ga naredili takrat in preberi besede, ki smo jih zapisali okrog naslova.

 V SDZ na str. 84 si oglej sličice in preberi besedilo pod sličicami.

4. V črtani zvezek napiši naslov in prepiši povedi pod sličicami. Piši z malimi tiskanimi črkami.

 

SLJ

Pri zobozdravnici

SDZ 2/52, 53

 

 

CILJ:

Znam  določiti  temo besedila (o čem govori besedilo)

in povzeti bistvene podatke (kaj o tem besedilo pove)?

 

 

Odpri SDZ na str. 52

– Preberi naslov in si oglej sliko. Že veš, o čem bo pripovedovalo besedilo?

BRANJE

-Besedilo najprej tiho preberi.

– Beri še enkrat glasno.

Po vsaki prebrani povedi povej, kaj si si zapomnil.

– Povej nekomu, kaj si izvedel o Evinem obisku pri zobozdravnici.

– Pripoveduj o svojem obisku pri zobozdravniku (naloga v modrem okvirju pod sliko).

Zdaj pa boš pisno odgovoril na vprašanja na str. 53. Piši z malimi tiskanimi črkami.

NE POZABI:

1. Preberi  vprašanje.

2. Pri odgovorih si pomagaj s ponovnim branjem besedila.  Podatek za odgovor (ali cel odgovor) lahko v besedilu podčrtaš.

3. Odgovarjamo v celih povedih,

4. Pazi na velika začetnica, pravilen zapis besed, lepopis in čistopis.

* Dodatne naloge (če želiš):

Lahko napišeš, kako si ti obiskal zobozdravnico. ALI

Pisno ali ustno lahko predstaviš pregled zob v razredu, ko nas obišče medicinska sestra.

 

MAT

 Seštevam in odštevam do 100

 

MOJA MATEMATIKA

 

  

SDZ str. 83

 

V mesecu aprilu ste le 3 učenci izkoristili brezplačni dostop do nalog na Moji matematiki. Zato boste v tem tednu vsak dan pol ure (30 minut) na Moji matematiki vadili

Računanje do 100 brez prehoda

(Računanje z deseticami

Prištevanje enic brez prehoda

Odštevanje enic brez prehoda)

REŠUJ VEČKRAT, IZBOLJŠUJ REZULTATE.

 

Če še nimaš urejenega dostopa do Moje matematike, prosi nekoga od odraslih, da ti ga uredi. Geslo si dobil v 1. tednu pouka na daljavo po pošti.

V četrtek reši račune v SDZ na str. 83, *84.

Koliko časa si porabil?

PETEK, 17.4.2020 in PONEDELJEK, 20.4.2020

 V tem tednu boste imeli športni dan.

Izlet lahko izvedete tudi v soboto ali nedeljo, kakor vam je lažje glede drugih obveznosti.

Izbirate lahko med naslednjimi dejavnostmi:

– pohod v okolici doma,

– kolesarski izlet v okolici doma.

Izvedete lahko tudi kakšno dejavnost po lastni izbiri.

Aktivnost naj traja 3 do 4 ure. Z družinskimi člani se posvetujte, katero dejavnost boste izbrali.

Pustite domišljiji prosto pot in si ustvarite zanimiv in nepozaben izlet.

 

PONEDELJEK, 20.4.2020

 Po opravljeni nalogi:

– Spomni se opisa Lanove in očkove poti Od doma do ribnika (SDZ str.42). Tudi ti v nekaj povedih opiši vašo pot, po kateri ste hodili ali kolesarili, kaj zanimivega ste videli, kje ste imeli postanek za malico. V črtani zvezek napiši naslov Športni dan in zraven pripišite datum (piši z malimi tiskanimi črkami in peresom v  zvezek za SLJ; pazi na veliko začetnico).

– Potem pa si oglej v SDZ za SPO na str. 104,105  (Moje okolje) skico okolja in preberi njene značilnosti.

Zdaj pa še ti nariši preprosto skico okolja , ki si ga videl na vašem izletu.

Napiši naslov MOJE OKOLJE

V zvezek za SPO čez dve strani nariši preprost zemljevid opravljene poti in ga dopolni s sličicami in zanimivostmi ob poti, vpiši in vriši (stavbe, drevesa, cerkve, kapelice, vasi, vzpetine, mostove, gozdne jase, potoke, kozolce, kmetije, mlin, mlake…).

6. 4. 2020 – 10. 4. 2020

 

Dragi učenci, spoštovani starši,

tretji teden učenja na daljavo je za nami. Upam, da ni bil preveč naporen. Vem, da vam je uspelo rešiti večino nalog, ker ste me o tem pridno obveščali ali mi jih pošiljali na vpogled. To delajte še naprej.

Objavljamo naloge za četrti teden – navodila v pdf. Tokrat niso podane po dnevih, ampak po predmetih. Za SLJ in MAT opravi vsak dan po eno nalogo, za ostale predmete pa delajte  po lastni izbiri ali ko to dopuščajo domače in vremenske razmere. Delo opravite do konca tekočega tedna.

Malo čez deveto uro zjutraj je na televiziji Izodrom (TV SLO 1). Oddaja je zelo zanimiva in poučna, lahko si jo ogledate.

Pogumno naprej.

Učiteljica Marija

SLJ

 SDZ 2/32, 33

 

 

 Primerjam lastnosti

Odpri DZ na str. 32. Oglej si slike in preberi povedi pod njimi.

Še enkrat poglej vsako vrst  in ustno odgovori na vprašanja.

1. vrsta

Katera žival je hitra, katera hitrejša in katera najhitrejša

 

2. vrsta

Katero drevo je visoko? Kako se imenuje drevo, ki je višje kot jablana? Katero drevo je najvišje?

3. vrsta

Katera žival v tej vrsti je največja? Je medved večji kot slon? Je medved večji kot volk? Katera žival v tej vrsti je velika?

4. vrsta

Kaj je dolgo? Kaj je daljše kot kača? In kaj je najdaljše?

Preberi vprašanje na pasici s sličico POVEM.

Izvedi dejavnost in odgovori na vprašanja. Namesto sošolcev po višini primerjaj družinske člane in njihovo dolžino las.

·    Reši nalogo na str. 33/1

Preberi navodilo.

Pri pisanju bodi pozoren na pravilen zapis besed, na veliko začetnico in končno ločilo (ustrezno besedo poišči na prejšnji strani).

 

 

Pikapolonica opis živali – branje in razčlenjevanje besedila

 

 

SDZ 2/34, 35

(2 uri)

 

 

 

PIKAPOLONICA

V kazalu poišči besedilo z naslovom Pikapolonica.

Besedilo preberi dvakrat, najprej tiho, nato glasno.

 

·  Beri še enkrat po odstavkih.

·  Po vsakem prebranem odstavku povej, kar si zapomnil.

·  SAM rešiš 1. nalogo na strani 35.

 

·  Ko končaš, preglej rešitve (z zeleno barvo naredi kljukico kjer je prav ali x križec, kjer je narobe)

 

·  Če so ti črke, ki si jih zapisal v kvadratke spodaj dale rešitev POKROVKI, si pravilno dopolnil vse povedi.

 

·  Oceni svoje reševanje tako, da narišeš krogec in ustreznega smeška  ☺

 

 

Sedaj pa z malimi tiskanimi črkami prepiši dopolnjene povedi v zvezek

ALI Na spletu ali v knjigah poišči zanimivosti o pikapolonici in jih prepiši v zvezek.

 

Od doma do ribnika (opis poti) – SDZ 2/42, 43 

 

·    SDZ 2, str. 42

·    Oglej si  besedilo in sliko. Povej, kaj je narisano.

·    Preberi samo besedilo.

·    Sedaj preberi navodilo na pasici pod sliko in ga upoštevaj pri drugem branju. Ali slika ustreza opisani poti?

·    Z modro barvico označi Lanovo in očkovo pot do ribnika.

·  Potuj s prstom po označeni poti in jo sproti ustno opisuj.

·   SAM rešiš nalogo na strani 43.

 

·  Ko končaš, preglej rešitve (z rdečoo barvo naredi kljukico kjer je prav ali x križec, kjer je narobe)

 

·  Če so ti črke, ki si jih zapisal v kvadratke  dale rešitev KOLESAR, si pravilno dopolnil vse povedi.

 

·  Oceni svoje reševanje tako, da narišeš krogec in ustreznega smeška  ☺

 

·  Sedaj pa z malimi tiskanimi črkami prepiši dopolnjene povedi v zvezek (začetek in konec povedi zapiši z rdečo barvo).

 

 

Pišem s pisanimi črkami         (Prilagam pisano abecedo)

 

 1. V  črtan zvezek napišejo z rdečo VAJA in zapiši male pisane črke, ki jih poznamo (pazi na pravilen in natančen zapis črk in presledek med črkami):

 

a      c     č     e     i      k     l     m     n     o     r     s     š     t    u     v     z     ž  

 

3. Zdaj pa s pisanimi črkami zapiši še besede: (pazi na pravilne poteze in vezavo pisanih črk ter na obliko)

 

lev     lovec         lisica      torta        lizika       krema      kita     roka    lok     krožnik

 

(če želiš, lahko nadaljuješ).       

 

Pišem s pisanimi črkami

 

1. Zapiši velike pisane črke, ki jih poznamo (pazi na pravilen in natančen zapis črk in presledek med črkami):

 

A      C     Č     E     I      K     L     M     N     O     R     S     Š     T    U     V     Z     Ž 

 

2. Zdaj pa s pisanimi črkami zapiši še besede: (pazi na veliko začetnico, pravilno vezavo pisanih črk ter na obliko)

 

Alenka      Cvetka    Črt      Ilka      Urška       Zinka

     

Lavrič     Novak      Vresk    Ramovš 

 

Krško      Mirna       Kal     Laško

 

(če želiš, lahko nadaljuješ).                      

 

 

MAT

 

 Odštevam do 100

(DE- E= DE)

V karo zvezek napiši naslov:

ODŠTEVAMO ENICE

Prepiši in nariši račune v zvezek. Pazi na presledke. Uporabi barve. Bodi pozoren na obarvano število enic.

65-2= 6          I I I I I I ●●●●● (2 piki prečrtaj)

57-5=                  I I I I I I ●●●●●● (5 pik prečrtaj)

798=                                                NADALJUJ SAM

483=

795=             

Nadaljuj.

Koliko računov ti uspe takole zapisati, narisati in izračunati v pol ure (30 minutah)?

 

Odštevam do 100 (DE- E= DE

DZ2/77,78, 79

 

Reši naloge v SDZ 2 MAT, str. 77,78/9, 10

 

·        SDZ 2, str. 77   – Naloga na modri podlagi

·        Preberi besedilno nalogo in si oglej slikovni prikaz

·        Preberi račun in ga primerjaj s ponazoritvijo.

 

Čim bolj samostojno reši naloge 8, 9, 10. Lahko pomagaš s stotičnim kvadratom.

 

Ali si pri računih v 9. nalogi opazil kaj posebnega?

 

*SDZ 2, str. 78/11.–13. naloga

 

Ponovi poimenovanje števil pri odštevanju.

                                 ODŠTEVANJE

 

60           –          10             =      50

zmanjševanec   –   odštevanec  =   RAZLIKA

 

Zdaj pa natančno preberi naloge z besedilom, podčrtaj podatke, zapiši račun in odgovor.

·        Nadaljuj z računanjem računov v SDZ 2, str. 79

·        Naj ti nekdo preveri, ali so tvoji izračuni pravilni.

·   Ti pa potem oceni svoje reševanje tako, da narišeš krogec in ustreznega smeška  ☺ .

 

 

Odštevam do

 100 (D – E = DE

DZ2/80,81

(stotični kvadrat)

Spomni se: 1D = 10 E                I  =   ●●●●●●●●●●

V karo zvezek napiši naslov:

ODŠTEVAMO ENICE OD DESETICE

Prepiši in nariši račune v zvezek. Pazi na presledke. Uporabi barve. (D-rdeča, E-modra)

 

1D = 10 E                              I  =   ●●●●●●●●●●

 

10 – 3 =  7                            ●●●●●●●●●● (3 pike prečrtaj)

20 – 3 = 17                        I  ●●●●●●●●●●

30 – 3 =                           I I  ●●●●●●●●●●

40 – 3 =                         I I I  ●●●●●●●●●●

50 – 3 =                       I I I I  ●●●●●●●●●●

60 – 3 =                     I I I I I  ●●●●●●●●●●

70 – 3 =                   I I I I I I  ●●●●●●●●●●

80 – 3 =                 I I I I I I I  ●●●●●●●●●●

90 – 3 =    

Ali si opazil kaj posebnega? Kako je s številom E?

–         V SDZ str. 80 si oglej slikovni prikaz,

napiši račun in ga primerjaj s ponazoritvijo.

 

–         Reši  račune v SDZ 2, str. 81/17, 18

(lahko si pomagaš s stotičnim kvadratom).

DODATNE NALOGE- MOJA MATEMATIKA

 GUM

 

Ritmizacija pesmi: Zvonček in trobentica

 

 

 

1.       V DZ boš na str.26 našel pesmico ZVONČEK IN TROBRENTICA

2.        Zlogovano besedilo nekajkrat preberi (ritmiziraj), nato pa se loti dela. Pri barvanju krožcev pod zlogi naj ti bo v pomoč namig : mali krožec pomeni kratko dobo, večjii pa daljšo dobo.

 

3.       Izrekanje besedila ritmično spremljaj najprej s ploskanjem, nato še z dvema svinčnikoma (ali kuhalnicama namesto palčk).

 

4.       Zdaj pa še poseben izziv zate. Postani skladatelj in si izmisli melodijo na besedilo zvonček in trobentica. Kar prepevaj besedilo namesto da ga izgovarjaš. VSE JE PRAV. Tej melodiji bomo rekli IZMIŠLJARIJA. Uživaj. Morda bo všeč tudi tvojim domačim.

 

* Tisti, ki igrate kakšen instrument, poskušajte izmišljeno melodijo še zaigrati (flavta, pianino).

SPO

 

–         Mladi vrtnarji in  raziskovalci – še naprej opazuj svojo  rastlino in beleži rezultate

–         Pomagaj pri ločevanju odpadkov doma (steklo, papir, plastika, kompostiranje, nevarni odpadki)

PRAZNUJEMO: VELIKA NOČ

KULTURA PREHRANJEVANJA

Pomagaj doma pri pripravi velikonočnih jedi:

–         mami pomagaj prebrati kakšen recept, pomagaj ji stehtati sestavine, pobarvati pirhe,…;

–         pripravi pogrinjek, pravilno postaviti pribor na mizo,…;

(ne pozabi na svoje izdelek za okrasitev mize);

–         spoštuj   bonton prehranjevanja: sedenje za mizo, uporaba pribora, obnašanje med jedjo, …;

–         sodeluj pri pospravljanju mize po jedi.

 

Vesele Velikonočne praznike vsem, naj vam bodo prazniki razlog za še eno veselo druženje v družinskem krogu.

ŠPORT

VELJA ZA VES MESEC

Gimnastične spretnosti,

Hoja in tek v naravi, Premagovanje naravnih ovir

Ko končaš z vsemi obveznostmi za šolo, teci nekaj krogov okoli hiše (vrta, njive,… )

Poišči palico, jo položi na tla in jo preskakuj naprej, nazaj, bočno, po eni nogi,…

Ob  lepem vremenu pojdi na sprehod, preskakuj naravne ovire,  poišči kakšno drevo za plezanje, hlode za skakanje in hojo po njih, s storži zadevaj cilj, … S starši sodeluj pri različnih opravilih.

Kadarkoli boste med delom utrujeni, naredite nekaj gimnastičnih vaj. PREDLOG za daljši čas:

ŠPORTNA ABECEDA- NAREDI GIBALNE VAJE NA VSAKO ČRKO SVOJEGA IMENA, na imena družinskih članov, prijateljev,…)

A – 10 x kroženje z rokami naprej

B – 5 sklec

C – 10 zajčjih poskokov

Č – 10 x kroženje s trupom izmenoma v levo in desno stran

D – hoja naprej v čepu (5 m)

E – 10 x skoki po desni nogi

F – 10 x skoki po levi nogi

G – hoja po vseh štirih (15 sekund)

H – 10 visokih sonožnih poskokov

I – 15 x kroženje s trupom

J – 10 počepov

K – 5 izpadnih korakov z vsako nogo

L – stoja na lopaticah -sveča (30 s)

M – zasuki z rokami v stran (10x v vsako stran)

N – 10 x kroženje z rokami nazaj

O – hoja po vseh štirih nazaj

P – 20 dvigov trupa

R – 10 bočnih poskokov

S – hopsanje na mestu

Š – 10 x dvigovanje iztegnjenih nog v sedu

T – hitri tek na mestu (20 sekund)

U – hoja nazaj v čepu

V – 10 žabjih poskokov

Z – lega na trebuhu, stegni roke in noge in jih istočasni dvigni (zadrži 15 sekund)

Ž– lega na hrbtu, s stegnjenimi nogami se dotakni tal nad glavo (10x)

 

LUM

Velikonočna dekoracija – papirnati pirhi

 

Izdelaj svoje papirnate pirhe in z njimi okrasi praznično pripravljeno mizo z velikonočnimi dobrotami.

Ves postopek izdelave najdeš na spletni strani šole pod zavihkom

Razširjeni program – ideje za ustvarjanje (krokotak na 2. sličici klikni na oko in si oglej ideje).

 

30. 3. 2020 – 3. 4. 2020

 

Dragi učenci, spoštovani starši,

drugi teden učenja na daljavo je za vami. Upam, da ni bil preveč naporen. Vem, da vam je uspelo rešiti večino nalog, ker ste me o tem pridno obveščali ali mi jih pošiljali na vpogled.

Objavljam naloge za tretji teden – navodila v pdf. Prosimo, da vsa navodila najprej skrbno preberete in nato začnete z reševanjem nalog. Kdaj boste katero od nalog rešili, je vaša izbira. Delo opravite do konca tekočega tedna.

Vsi člani pevskega zbora imate navodila za delo doma v spletni učilnici pod rubriko »Razširjeni program 1-9 Gabrovka-Dole«.

Učiteljica Marija

 

PONEDELJEK, 30. 3. 2020

SLJ

Umetno gnezdo za malo uharico – SDZ 2/28, 29

 

·  Učenci preberete besedilo po tiho.

·  Učenci preberete besedilo na glas

·  Berete po odstavkih (to so kupčki): Po vsakem prebranem odstavku poveste, kar ste si zapomnili (tako kot to delamo v šoli, besedo ki je ne razumeš vprašaš tistega, kateremu bereš)

·  SAM rešuješ nalogo 1 oziroma celo stran 29.

 

·  Ko končaš, ti naj nekdo pregleda rešitve (z zeleno barvo naredi kljukico kjer je prav ali x križec, kjer je narobe)

 

·  Ti pa potem oceniš svoje reševanje tako, da narišeš krogec in ustreznega smeška  ☺

 

 

 

SLJ

Zgodba: Zgodba o Ferdinandu – B/88, 89

 

·  Prebereš odlomek dva krat.

·  V zvezek Lili in Bine rišeta in pišeta nariši kako se je Ferdinand usedel na čmrlja

(ne pozabi na naslov in zvezek lahko obrneš kot želiš)

 

 MAT

Preverim svoje znanje – SDZ 2/72, 73

Danes boste z reševanjem nalog  v DZ na strani 72 in 73 preverili svoje znanje.

Naloge rešujte najprej povsem samostojno (brez pomoči staršev, bratov, …).

Po končanem delu iz priloge izberite ustreznega čebelčka in ga nalepite.

Nasvet:

Natančno preberi navodila. Ne obupaj, če naloge na znaš takoj rešiti. Izpusti jo in začni reševati naslednjo nalogo. K nerešeni nalogi pa se vrni kasneje.

Ne pozabi na koncu še enkrat preveriti rešitve.

Meri si čas, ki si ga porabil za delo.

TOREK, 31. 3. 2020

 SPO

Spoznali smo –preberi povedi v DZ /77-zgoraj,

 Preverim svoje znanje – zdaj pa zeleno pobarvaj krožce pred pravilnimi trditvami v 1. nalogi.

 Dokončaj miselni vzorec o pomladi v zvezku. Napiši ključne besede in nariši.

SLJ

Zanimivosti o živalih –iskanje podatkov

SDZ 2/30,31

 

·      SDZ 2, str. 30

Preberi naslov, poimenuj slike živali.

Preberi vprašanje pri vsaki sliki in skušaj odgovoriti, ne da bi prebral besedilo.

·      SDZ 2, str. 31

Besedila boš bral pozneje.

Najprej pa boš v njih poiskal podatke in jih vpisal v preglednico.

Oglej si besedila na str. 30 in preglednico z vprašanji na str. 31.

Ponovi postopek za iskanje podatkov:

–   Poimenuj žival na sličici.

–   Preberi vprašanje.

–   Podatek poišči v besedilu in ga podčrtaj.

–   Napiši ga v preglednico. Napišemo samo želeni podatek, ne cele povedi.

–   Preveri pravilnost podatka.

Zdaj pa samostojno opravi nalogo 1.

 

Zdaj pa vsako besedilo dvakrat preberi (enkrat tiho, enkrat glasno).

Povej nekomu od družinskih članov, kaj zanimivega si izvedel o posamezni živali.

 

Izberi si  besedilo in ga prepiši. Ne pozabi na naslov.

ALI Opravi nalogo v modrem okvirčku na strani 30.

 

MAT

 

 Odštevam do 100

(DE- E= D)

 

 

V karo zvezek napiši naslov:

ODŠTEVAMO ENICE

62-2= 60             I I I I I I ●● (piki prečrtamo)   NADALJUJ SAM

577=

388=

233=

799=             

Nadaljuj.

Koliko računov ti uspe takole zapisati, narisati in izračunati v pol ure (30 minutah)’

 

 SREDA, 1. 4. 2020

 

 

SPO 

SKRBIM ZA OKOLJE –  SDZ/78, 79

 

 

 

 

SLJ

SKRBIM ZA OKOLJE – branje in razčlenjevanje besedila SDZ 2/36, 37, 38

 

 

 

 

 

ŠPO (2 uri)

GUM (2 uri)

-Oglej si sliko v DZ za SPO na str. 78. kako ljudje na sliki skrbijo za svoje zdravje?

TUDI ČISTO OKLJE PRIPOMORE K ZDRAVEMU ŽIVLJENJU.

Oglej si sličice in na strani 79 in preberi povedi pod sličicami. Izvedel boš, kako otroci pomagajo pri ohranjanju čiste narave.

Opravi 1. nalogo

 

V DZ za SLJ poišči besedilo z naslovom SKRBIMO ZA OKOLJE

1. Odpri SDZ 2, na strani 36 in 37. Preberi vseh 6 besedil.

Katera beseda misliš, da je skupna vsem besedilom? Bravo, to je:

O ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___ ___

(rešitev: EJNAVEŽANSENO – preberi z desne proti levi)

3. V zvezi z besedili reši naloge v SDZ, na strani 38.

 

V zvezek za SPO zapiši ali prikaži s sličicami, kako pri vas doma skrbite za okolje. Lahko narediš miselni vzorec z naslovom

SKRBIM ZA NARAVO in okrog njega le ključne besede.

 

 

Povabi katerega od družinskih članov na sprehod v naravo.  To je zaželeno vsak dan katerokoli uro. Izogibajte se drugim ljudem. Med sprehodom si prepevaj pesmice, ki si se jih letos naučil pri GUM. Ker si katero pozabil, jih ponovi. Kar po delovnem zvezku .

 

Kaj vse boš na sprehodu opazil, kar ne spada v naravo!

Bodi pozoren na to.

Morda vas bo pot popeljala tudi mimo ekološkega otoka. Oglej si zabojnike in preberi napise na njih.

Morda boš v katerega tudi pokukal in preveril , ali prebivalci pravilno razvrščajo odpadke.

Morda boš tudi ti odnesel smeti. Jih boš pravilno razvrstil?

 

Kateri odpadki sodijo med nevarne odpadke?

( prazni deodoranti, stara zdravila, baterije, laki …)

Oglej si znake za nevarne lastnosti snovi. Še veš, kaj pomenijo?

 

ČETRTEK, 2. 4. 2020

 MAT

Odštevam do 100 (DE- E= D)

DZ2/74,75

Reši naloge v SDZ 2 MAT, str. 74,75

Čim bolj samostojno rešuj naloge. Pri računanju si lahko pomagaš s stotičnim kvadratom ali pa samo s pomočjo prstov.

 

 

 

SLJ

 

IZDELEK IZ TETRAPAKA –branje in

razčlenjevanje besedila

SDZ 2/40, 41

 

    +  LUM

 

Naš mali projekt: IZDELEK IZ ODPADNEGA MATERIALA

SDZ/81

 

SLJ

IZDELEK IZ TETRAPAKA

Na strani 40 najdeš navodila za izdelavo izdelka iz odpadne embalaže.

Oglej si besedilo in fotografijo.

Dvakrat preberi celotno besedilo.

Ustno odgovori:

 Po čem se prebrano besedilo razlikuje od besedila na strani 34?

 Kako imenujemo predstavljeno v besedilo?

 Ali veš, kaj boš izdelal?

 Katere materiale boš potreboval?

 Katere pripomočke boš potreboval?

 Kako je besedilo napisano?

 Zakaj je označeno s številkami?

 Ali je nujno upoštevati napisani postopek za izdelavo izdelka? Zakaj?

 

3. Oglej si nalogo na str. 41.

Po enaki metodi reševanja, kot si jo uporabil na strani 31, boš reševal naloge na strani 41.

NAVODILO:

1.       Preberi vprašanje.

2.       V besedilu poišči zahtevan podatek in ga podčrtaj.

3.       V preglednico prepišeš le podatek, ne cele povedi.

Reši nalogo.

 

Odgovori ustno: Bi znal sam izdelati izdelek iz tetrapaka? Zakaj?

LUM– Izdelaj ga. Mizo zaščiti s časopisnim papirjem.

Ali pa izdelaj izdelek iz odpadnega materiala po navodilih iz DZ za SPO.

PETEK, 3. 4. 2020

 

 MAT

Odštevam do 100

(DE- E= D)

DZ2/76

 

Najprej samo ustno odgovori na naslednje naloge:.

– Na maratonu je nastopilo 87 tekačev. 7 tekačev ni prišlo do cilja.

Koliko tekmovalcev je priteklo do cilja?

– Cvetličarka mora narediti 36 šopkov. 6 šopkov je že naredila.

Koliko šopkov mora še narediti?

I I I  ●●●●●●

Reši naloge v SDZ 2 MAT, str. 76.

Ne pozabi na postopek reševanja besedilnih nalog:

1.    Preberi nalogo.

2.    Podčrtaj podatke.

3.    Skica.

4.    Račun.

5.    Odgovor (Odgovore zapiši s celim stavkom in ne pozabi na veliko začetnico na začetku stavka)

6.    Preveri.

 

 

SLJ

 

Prepiši povedi s pisanimi črkami v zvezek.

Vaja

Katka klati kutine.

Potok se izliva v reko

Teta Metka ima novo kitaro.

Markova sestra Janika ima v košari slive.

Naš kuža Reks ima kosmat črn kožušček.

Nariši vzorček.

 

Med delom ne pozabi na odmor in gibanje. Majhen namig.

23. 3. 2020 – 27. 3. 2020

SPOŠTOVANI UČENEC/UČENKA, STARŠI

Za naslednji teden sem ti pripravila učni list za slovenščino. Pripravi se na predstavitev knjige, ki si jo prebral za domače branje. Na enak način mi lahko na moj elektronski naslov pošlješ tudi o knjigi, ki si jo prebral za bralno značko.

Starše prosimo, da mi na e-naslov sporočite – kaj ste opravili in kako vam gre.

Moj elektronski naslov je: marija.troha@guest.arnes.si

Seveda je e-naslov na voljo tudi za vprašanja in pomoč.

Ostanite zdravi.                                                                              

Učiteljica Marija Troha

 

SLOVENŠČINA, LUM MATEMATIKA 
PONEDELJEK

Pripravi se na predstavitev knjige za domače branje priloga delovni list

Delovni list – Domače branje

SEŠTEVAM DO 100 (DE + E = D

DZ 67,68, stotični kvadrat

 

46 + 4 = __      IIII●●●●●●    ●●●●

10 E = 1 D

TOREK Pripravi se na predstavitev knjige za domače branje-nadaljuj delo na listu

SEŠTEVAM DO 100 (DE + E = D) SDZ 2/69, stotični kvadrat

 

SREDA Pripravi se na predstavitev knjige za domače branje-nadaljuj

SPO

Bodi živalski in rastlinski detektiv. Na sprehodih opazuj prebujanje narave, rastline, živali, cvetoča drevesa v sadovnjaku. Pomagaj staršem pri spomladanskih opravilih na vrtu. Kako pripravimo zemljo, kaj sejemo, sadimo (DZ 72-75).

Živali spomladi DZ 72,73

Spomladi sejemo in sadimo DZ 75

ČETRTEK

 

Če bi rad izvedel še kakšne zanimivosti o živalih, si jih preberi v delovnem zvezku.

UMETNO GNEZDO ZA MALO UHARICO – DZ 2/28, 29

ZANIMIVOSTI O ŽIVALIH – DZ/30,31

SEŠTEVAM DO 100 (besedilne naloge) SDZ 2/70, stotični kvadrat

 

   *REŠI, SAJ ZMOREŠ DZ 71 – če znaš  

PETEK

Branje in prepis povedi s pisanimi črkami:

Metin novi stol ni lesen.

Teta Meta ima tri torte.

Sestra Marta mesi testo. Martin vozi nov avto.

Katka teče za zelenim avtom.

Rešuj naloge na Moji matematiki. Ponovno imaš aktivirano geslo za enomesečni brezplačni dostop. Geslo je enako kot na začetku šolskega leta. Če ga več nimaš nalepljenega v zvezku (beležki), mi sporoči po e-pošti in ti ga pošljem.

 

(Skupno 8.646 obiskov, današnjih obiskov 5)